۸ صبح فردا تبلیغات انتخاباتی پایان می‌یابد
۸ صبح فردا تبلیغات انتخاباتی پایان می‌یابد

شهریاریها : قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت کشور گفت: بر اساس قانون، زمان تبلیغات نامزدهای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ساعت ۸ صبح فردا پنج‌شنبه ۶ اسفند به پایان می‌رسد. به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری افزود: با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات دو انتخابات، بر اساس قانون، تبلیغات […]

۱۳۹۴۱۲۰۴۰۰۰۹۲۶_PhotoAشهریاریها : قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت کشور گفت: بر اساس قانون، زمان تبلیغات نامزدهای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ساعت ۸ صبح فردا پنج‌شنبه ۶ اسفند به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری افزود: با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات دو انتخابات، بر اساس قانون، تبلیغات ۲۴ ساعت پیش از شروع رای‌گیری ممنوع است.

وی گفت: آغاز رای گیری با دستور وزیر کشور ساعت ۸ صبح جمعه ۷ اسفند است، بنابراین نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از فردا پنج‌شنبه ساعت ۸ صبح مجاز به تبلیغات نیستند و این ممنوعیت، به فضای مجازی و غیرمجازی اختصاص دارد.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تا امروز اکثر نامزدهای این دو انتخابات رفتار انتخاباتی خود را بر اساس قانون تنظیم کرده‌اند و توقع داریم در ساعات باقیمانده نیز این موضوع را رعایت کنند تا شاهد هیچ تخلفی از نامزدها و هواداران آن ها در فضای مجازی و غیرمجازی نباشیم.