۷۷ پروژه با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در ملارد افتتاح می‌شود
۷۷ پروژه با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در ملارد افتتاح می‌شود

شهریاریها : فرماندار شهرستان ملارد گفت: ۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت در ملارد افتتاح می‌شود که به نسبت سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته که این موارد هم در حوزه‌های روستایی و هم در حوزه‌های شهری قابل پیگیری است. ، بهمن خطیبی در نشست خبری که ظهر امروز […]

شهریاریها : فرماندار شهرستان ملارد گفت: ۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت در ملارد افتتاح می‌شود که به نسبت سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته که این موارد هم در حوزه‌های روستایی و هم در حوزه‌های شهری قابل پیگیری است.

، بهمن خطیبی در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت هفته دولت و اعلام برنامه‌های این هفته در سالن اجتماعات فرمانداری ملارد برگزار شد اظهار داشت: فعالیت خوب خبرنگاران همیشه یاری‌گر ما بوده و با توجه به اینکه شهرستان ملارد جدیدالتأسیس است می‌توان اقدامات مؤثرتری از گذشته انجام داد و به سمع و نظر شهروندان رساند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در سال‌های اخیر نظام‌بندی مالی و اعتباری در کشور سبب شده که بهبود خوبی در زمینه رشد و توسعه در تمام حوزه‌ها داشته باشیم به ویژه اینکه در کنار آن توجه ویژه‌ای به حوزه مناطق روستایی شده که با افزایش درآمد دهیاری‌ها شاهد رشد خوب مناطق روستایی نیز بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به نگاه ویژه رسانه به عملکرد دولت و انتشار اخبار و اطلاعات در کنار انتقادها بیان کرد: با همه کم و کاستی‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌ایم و همچنان نیز در حال پیشرفت هستیم که همه این موارد در جهت رشد مضاعف خدمت به شهروندان و عموم مردم است.

خطیبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز ایجاد امید و نشاط در سطح کشور در کنار انجام امور بر مبنای اعتدال یکی از مهّم‌ترین مواردی است که هم اکنون تبدیل به نوعی از گفتمان شده است که ما نیز در این مسیر حرکت کرده و از همه ظرفیت شهرستان برای پیشرفت و تعالی بهره برده‌ایم.

وی همچنین با تأکید بر پیگیری پروژه‌ها در شهرستان ملارد در هفته دولت عنوان کرد: ۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت در ملارد افتتاح می‌شوند، که به نسبت سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته که این موارد هم در حوزه‌های روستایی و هم در حوزه‌های شهری قابل پیگیری است.

فرماندار شهرستان ملارد افزود: با نگاه ویژه‌ای که دولت در حوزه روستایی دارد خدماتی مانند آب‌رسانی و گازرسانی در بسیاری از روستاهای شهرستان با همّت دستگاه‌های مربوطه به سرانجام رسیده و همچنان در سال جاری نیز به دنبال این هستیم که کمبودها در برخی دیگر از روستاهای شهرستان ملارد را کاهش داده و به جایگاه و کیفیت خوبی برسانیم.

خطیبی در ادامه با بیان اینکه همراهی مردم و تعامل با مسئولان بر میزان رشد شهرستان و همچنین کشور افزوده است عنوان کرد: ظرفیت‌های شهرستانی و مشارکت خیّرین و عموم مردم می‌تواند به کمک دولت بیاید چرا که امکانات و دارایی‌های دولت به تنهایی نمی‌تواند بار مشکلات را به دوش بکشد البته این بدین خاطر است که می‌توان زمان تحویل و تکمیل پروژه‌ها را کاهش و هر چه سریع‌تر خدمات را در اختیار خود مردم قرار داد.

وی ادامه داد: میزان واریز هزینه‌های تملک دارایی‌ها در چهار سال گذشته هر سال نسبت به سال قبل افزوده شده است، و در کنار این مهّم واریز ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سبب شده که رشد خوبی در حوزه خدمات به وجود بیاید اما با این حال همچنان به حضور بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات نیاز داریم تا هر چه بیشتر خدمات به عموم مردم به خوبی و با رشد، سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.

فرماندار شهرستان ملارد اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل در شهرستان ملارد در یک سال گذشته بیش از ۵۰۰ خودرو در یک طرح جامع نوسازی شدند که حرکت مؤثری در شهرستان بود و این تعداد سبب شد ملارد در سطح کشور در طرح تعویض و احیا رتبه اول کشور را کسب کند که البته با تعامل و همدلی و یکدستی شهروندان و مسئولان این مهّم به سرانجام رسید.

خطیبی در پایان سخنان خود با اشاره به موضوعات مرتبط با بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی با عنوان کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر در شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در رابطه با افزایش زیرساخت‌های نگهداری در مرکز نگهداری اخوان امید داریم در کنار تحویل این مجموعه به شهرستان ملارد که رخ داده است بهبود هر چه بیشتری را در کاهش برخی آسیب‌های اجتماعی شاهد باشیم.