۶۹ درصد از جمعیت استان تهران واکسن کرونا دریافت کرده اند
۶۹ درصد از جمعیت استان تهران واکسن کرونا دریافت کرده اند
تهران- استاندار تهران با اشاره به واکسیناسیون افراد ۱۲ تا ۱۸ سال از پنجشنبه این هفته در استان تهران گفت: ۶۹ درصد از جمعیت استان تهران واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش شهریاریها ، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه مدیریت و مقابله باکرونا استان تهران با اشاره به تکلیف ستاد کرونا مبنی بر واکسیناسیون افراد ۱۲ تا ۱۸ سال اظهار داشت: ظرفیت مدارس و امکانات ادارات کل آموزش و پرورش تهران و شهرستان‌های تهران برای پیشبرد روند واکسیناسیون استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: نگهداری کودکان در منازل علاوه بر آثار روحی، روانی و جسمانی بر وضعیت آموزش نیز تأثیر دارد؛ از سوی دیگر با توجه به نگرانی نسبت به سلامت آنها واکسیناسیون‌ها اولویت دارد که در ستاد ملی کرونا این موضوع ابلاغ شده است.

استاندار تهران سپس با اشاره به واکسیناسیون افراد ۱۲ تا ۱۸ سال از پنجشنبه این هفته بیان کرد: یک میلیون و ۸۶ هزار و ۲۰ نفر جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال در استان تهران داریم که مشمول دریافت واکسن می‌باشند و انتظارمان این است که آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌ها برای تزریق واکسن استفاده کند.

محسنی بندپی با بیان اینکه ۱۰۰ مدرسه در کلانشهر تهران و ۹۹ در مدرسه در شهرستان‌های استان به واکسیناسیون اختصاص پیدا کرده است افزود: البته تا کنون ۱۸۶ هزار نفر از افراد ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن دریافت کردند.