۵۷ طرح با اشتغالزایی ۴۶۰ نفر در شهریار افتتاح شد‌
۵۷ طرح با اشتغالزایی ۴۶۰ نفر در شهریار افتتاح شد‌
فرماندار شهرستان شهریار از افتتاح ۵۷ طرح عمرانی با اشتغالزایی برای ۴۶۰ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، نورالله طاهری صبح امروز در آئین افتتاح ۵۷ طرح عمرانی در شهرستان شهریار اظهار داشت: احداث پل ورودی شهرستان شهریار که مطالبه دیرینه مردم شهریار بوده و پیگیری احداث شهرک صنعتی شهریار که تاکنون در شهریار وجود نداشته امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره با آخرین وضعیت بیمارستان شهریار تصریح کرد: با توجه با پیگیری های صورت گرفته پیشرفت خوبی را در روند تکمیل بیمارستان ۱۶۰ نختخوابی شهریار شاهدیم و امر است طبق برنامه زمانبندی شده پروژه به پایان برسد.

فرماندار شهریار با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در شهرستان شهریار در ایام دهه فجر افزود: ۱۳ طرح صنعتی در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد با اشتغالزایی برای ۴۶۰ نفر به بهره برداری رسید.

طاهری ادامه داد: بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده سالیانه به شهریار تخصیص داده می شود که از این محل طرح های خوبی در روستاها و سطح شهرستان شهریار عملیاتی می شود.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تراکم جمعیت در شهرستان شهریار، ظرفیت های لازم نیز برای تقویت زیرساخت ها در روستاهای شهریار برای توسعه فراهم است.