۵۰ جانباز شهر « امیریه» تجلیل شدند/استقلال کشور مرهون جانبازان
۵۰ جانباز شهر « امیریه» تجلیل شدند/استقلال کشور مرهون جانبازان

شهریاریها : همزمان با روز جانبازان ۵۰ جانباز سرافراز امیریه مورد تجلیل قرار گرفتند. مراسم تجلیل و تقدیر از ۵۰ جانباز ۸ سال دفاع مقدس با حضور این جانبازان عزیز به همراه خانواده‌های آن ها، مردم و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان شهریار شامگاه دوشنبه در امیریه برگزار شد. علی کردی، در این […]

شهریاریها : همزمان با روز جانبازان ۵۰ جانباز سرافراز امیریه مورد تجلیل قرار گرفتند.

مراسم تجلیل و تقدیر از ۵۰ جانباز ۸ سال دفاع مقدس با حضور این جانبازان عزیز به همراه خانواده‌های آن ها، مردم و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان شهریار شامگاه دوشنبه در امیریه برگزار شد.

علی کردی، در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام والای جانبازان و یاد و خاطره شهدای شهرستان شهریار در هشت سال دفاع مقدس گفت: عزت، اقتدار و استقلال کشور مرهون جانفشانی های جانبازان و خون شهدا است.

وی افزود: درک شرایط این روزهای جانبازان به ویژه جانبازان بسیار سخت است، جانبازانی که دفاع از مقدسات و اسلام را بر خود واجب دانسته و به جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافتند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار خدمت به قشر جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را افتخاری ارزشمند برای کارکنان بنیاد شهید دانست و افزود: دلیل دشمنی های امروز با این ملت نیز ترس از فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است، جانبازان و آزادگان سرمایه‌های ملی ما هستند و عزت و عظمت و استقلال و توسعه کشور به برکت همین خون‌ها و ایثارگری‌ها محقق شده است.

بر اساس این گزارش، مدیحه سرایی، سخنرانی و خاطره گویی از جمله بخش‌های دیگر این مراسم بود.