۳۷ هزار دانش آموز شهریاری در مسابقات فرهنگی شرکت کردند
۳۷ هزار دانش آموز شهریاری در مسابقات فرهنگی شرکت کردند

شهریاریها : مدیر آموزش و پرورش شهریار گفت:حضور ۳۷ هزار دانش آموز شهریاری در مسابقات فرهنگی این شهرستان،موید مشارکت قابل توجه محصلان این منطقه در برنامه های فرهنگی حوزه پرورشی و آموزشی است. علی ذبیحی  با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار برای ارتقای توانایی های علمی، فرهنگی و مهارتی دانش […]

ذشهریاریها : مدیر آموزش و پرورش شهریار گفت:حضور ۳۷ هزار دانش آموز شهریاری در مسابقات فرهنگی این شهرستان،موید مشارکت قابل توجه محصلان این منطقه در برنامه های فرهنگی حوزه پرورشی و آموزشی است.

علی ذبیحی  با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار برای ارتقای توانایی های علمی، فرهنگی و مهارتی دانش آموزان اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تاکنون مسابقات و برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی و علمی در این شهرستان برگزار شد که مشارکت ۳۷ هزار نفری محصلان شهریاری در این رقابت ها و مسابقات، موید ضریب باور پذیری و انگیزه های بالای دانش آموزانی است که در قالب چنین رقابت هایی نمود پیدا می کند.

مدیر آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد:در حوزه استانی و کشوری نیز رتبه های قابل توجهی به واسطه دانش آموزان فعال این شهرستان به دست آمده که کسب رتبه اول، دوم و سوم در رشته های قرائت، حفظ و ترتیل قرآن از نمونه های آن به شمار می رود.

ذبیحی گفت:حصول این موفقیت ها با اتخاذ تصمیمات اصولی و برنامه ریزی مدون و هدفمند محقق شده و با عنایت به تدابیر اندیشیده شده، برای ما و مجموعه آموزش و پرورش شهریار کسب چنین توفیقاتی قابل پیش بینی بود.

وی افزود:یکی از دستورکارهای جدی مجموعه تربیتی و آموزشی شهریار به بازسازی فضاهای ورزشی و پرورشی معطوف می شود که خوشبختانه در دو سال اخیر با بهسازی و نوسازی سالن شهید کافی و سالن ورزشی شهید لشکری و استخرهای فعال در این منطقه که تحت مدیریت آموزش و پرورش قرار دارند، بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهریار گفت:در صدد هستیم خانه ژیمناستیک شهرستان شهریار را با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره برداری برسانیم که این اقدام می تواند در افتخار آفرینی های علاقه مندان به رشته ژیمناستیک در رقابت ها و مسابقات مربوطه موثر واقع شود.

ذبیحی در خاتمه یادآور شد:بهره برداری از سالن ورزشی امام خمینی(ره) شهرک شاهد از دیگر اولویت هایی است که با برنامه ریزی  و زمان بندی طراحی شده، امید آن داریم تا پایان سال جاری در مدار بهره برداری قرار گرفته که مجموعه این امکانات می تواند نقش بسزایی در درخشش هر چه بیشتر دانش آموزان ورزشکار شهرستان شهریار ایفا کند.