۳۰۰ کشتی‌گیر در شهریار به رقابت پرداختند
۳۰۰ کشتی‌گیر در شهریار به رقابت پرداختند

شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، مهدی قاسمی‌جو اظهار کرد: مسابقات انتخابی کشتی خردسالان و نونهالان شهرستان شهریار با حضور بیش از ۳۰۰ کشتی‌گیر خرد‌سال و نونهال در سالن انقلاب برگزار شد. وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را استعدادیابی و ایجاد نشاط و شادابی در میان ورزشکاران و […]

۱۳۹۴۱۱۰۲۰۰۰۱۸۰_PhotoAشهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، مهدی قاسمی‌جو اظهار کرد: مسابقات انتخابی کشتی خردسالان و نونهالان شهرستان شهریار با حضور بیش از ۳۰۰ کشتی‌گیر خرد‌سال و نونهال در سالن انقلاب برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را استعدادیابی و ایجاد نشاط و شادابی در میان ورزشکاران و همچنین اعزام به مسابقات قهرمانی استان تهران عنوان کرد.

سرپرست برگزاری مسابقات انتخابی کشتی خردسالان و نونهالان شهرستان شهریار بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور کشتی گیران خردسال و نونهالان در وزن‌های مختلف صورت گرفت.

وی در پایان متذکر شد: در رده سنی خردسالان مقام اول را مدرسه کشتی با ۸۹ امتیاز، مقام دوم را وایین با ۷۸ امتیاز و مقام سوم را امیریه با ۶۰ امتیاز به دست آوردند و در رده سنی نونهالان مقام اول را مدرسه کشتی با ۹۵ امتیاز، مقام دوم را امیریه با ۷۶ امتیاز و مقام سوم را وحیدیه با ۳۵ امتیاز کسب کردند.