۱۸ کمپ قانونی ترک اعتیاد در ساوجبلاغ فعال است
۱۸ کمپ قانونی ترک اعتیاد در ساوجبلاغ فعال است

شهریاریها : ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در بازدید از کمپ ترک اعتیاد هشتگرد اظهار کرد: گام نخست در خروج از این آسیب ترک آن است. وی افزود: برای ترک اعتیاد موضوع مهم‌تر فکر کردن است، یعنی بیشتر فکر کنید و ببینید برای آینده خود چه هدفی را باید دنبال کنید. فرماندار ساوجبلاغ با تحسین داوطلبان […]

متفرقهشهریاریها : ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در بازدید از کمپ ترک اعتیاد هشتگرد اظهار کرد: گام نخست در خروج از این آسیب ترک آن است.

وی افزود: برای ترک اعتیاد موضوع مهم‌تر فکر کردن است، یعنی بیشتر فکر کنید و ببینید برای آینده خود چه هدفی را باید دنبال کنید.

فرماندار ساوجبلاغ با تحسین داوطلبان ترک اعتیاد تصریح کرد: شما ثابت کردید برای جبران اشتباهات گذشته خودتان حرکت کرده‌اید که این امر خود حرکتی عظیم است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در این شهرستان ۱۸ کمپ ترک اعتیاد قانونی فعال است، گفت: نظارت بر فعالیت این مراکز باید از سوی مسئولان به ویژه بهزیستی انجام شود.

رئیس اداره بهزیستی ساوجبلاغ نیز عملکرد مراکز ترک اعتیاد سرپایی این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ماهانه به طور متوسط ۱۰۰ نفر به این مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

فاطمه نجف‌پور افزود: علاوه بر ۱۸ مرکز کمپ ترک اعتیاد، دو مرکز سرپایی ترک اعتیاد نیز در شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد.

وی طول مدت درمان معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد ساوجبلاغ را ۲۸ روز دانست و خاطرنشان کرد: مراکز «ره‌جو» و مرکزی این شهرستان نیمه اقامتی هستند و زیرپوشش اداره بهزیستی فعالیت دارند.