۱۸۰ نفر از بهبودیافتگان اعتیاد در شهریار آموزش مهارتی فراگرفتند
۱۸۰ نفر از بهبودیافتگان اعتیاد در شهریار آموزش مهارتی فراگرفتند
تهران - ایرنا، رییس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان شهریار گفت: بهبودیافتگان از اعتیاد بیش از ۱۸ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی را در قالب ۱۸۰ نفر در این شهرستان فرا گرفتند.

به گزارش شهریاریها ،اسدی رییس اداره فنی و حرفه ای شهرستان شهریار روز عصر روز دوشنبه در بازدید از کمپ پرواز که با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و رییس اداره بهزیستی شهرستان شهریار انجام شد، به مهارت افزایی بهبود یافتگان از اعتیاد اشاره کرد و گفت: توانمند سازی معتادان پس از بهبودی یکی از مهم ترین روش ها برای حفظ و صیانت از بهبودیافتگان در مقابل اعتیاد است.

وی در ادامه افزود:  ۱۸۰ نفر بهبود یافته از اعتیاد مهارت های مختلف را در کمپ اخوان آموزش دیده اند این رویکرد همچنان ادامه دار خواهد بود و امیدواریم بهبود یافتگان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

رییس اداره فنی و حرفه ای با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های مختلف برگزار شده است، افزود : آموزش ها در رشته های نقشه خوانی صنعتی، سیم کشی و عیب یابی مدارهای پایه ساختمان، سیم کشی مدارهای الکتریکی ساختمان و رعایت الزامات سلامت بهداشت است.

وی در پایان اشتغالزایی در کمپ پرواز را رویکرد مثبت برشمرد و خاطر نشان کرد : کمپ پرواز برای بهبودیافتگان از اعتیاد، اشتغالزایی را علاوه بر ترک اعتیاد در نظر گرفته است و ایجاد گلخانه، پرورش انواع گل و گیاه و فروش آنها توسط بهبودیافتگان نیز انجام می‌گیرد.