۱۷۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات ملارد پیش بینی شده است
۱۷۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات ملارد پیش بینی شده است
سرپرست فرمانداری ملارد گفت: ۱۷۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات ملارد پیش بینی شده است.

به گزارش شهریاریها ، سجاد برنجی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملارد طی سخنانی اظهار داشت: رشد علمی و میزان دسترسی مردم به امکانات در دور افتاده‌ترین روستاها نیز پس از پیروزی انقلاب محقق شده است.

برنجی با بیان اینکه دستاوردهای نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست که از مظاهر پیشرفت است که گفت: مردم با این پیشرفت‌ها مواجه هستند، اما دستاورد اصلی نظام و انقلاب اسلامی که در تاریخ ملت بی نظیر است انتخابات و صندوق‌های رأی است.

فرماندار ملارد افزود: قبل از انقلاب بسیاری از افراد به اسم روشنفکری به دنبال این بودند که ملت حق انتخاب داشته باشند و با راه اندازی روزنامه و احزاب جایی به راه نبردند و این برای حوزه‌های علمیه و عالم تشیع افتخار است که انقلاب توسط عالم دینی صورت گرفت.

وی بیان داشت: هم اکنون که دشمن آرایش عیانی را شکل داده است باید از انقلاب دفاع کنیم چرا که دشمن به دنبال ناکار امد سازی نظام است و ما باید آگاه باشیم و دچار افراط نشویم.

برنجی عنوان داشت: این انتخابات اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است و شعار آن از گام دوم انقلاب قانونمداری، بی طرفی و انسجام ملی است و امیدواریم این انتخابات با وجود همه گلایه‌ها انتخابات باشکوهی باشد.

فرماندار ملارد با بیان اینکه در ملارد ۱۷۴ شعبه برای اخذ آرا مردم پیش بینی شده است گفت: ۱۳۳ شعبه متعلق به بخش مرکزی ملارد و روستاهای مرکزی و ما بقی برای شهر صفادست و روستاهای این بخش و نسبت به دوره قبل ۱۶ شعبه افزایش دادع شده که کار مردم اسان تر شود.