۱۴ کیلوگرم مرفین تحت پوشش بار تجاری در غرب استان تهران کشف شد
۱۴ کیلوگرم مرفین تحت پوشش بار تجاری در غرب استان تهران کشف شد

شهریاریها :فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از توقیف یک دستگاه خودروی سنگین در جاده رباط کریم به شهریار و کشف ۱۴ کیلوگرم مرفین خبر داد. سردار ناصر اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی محورهای ترددی غرب استان تهران که محل اتصال استانها غربی و شرقی کشور است، […]

aslani-2شهریاریها :فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از توقیف یک دستگاه خودروی سنگین در جاده رباط کریم به شهریار و کشف ۱۴ کیلوگرم مرفین خبر داد.

سردار ناصر اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی محورهای ترددی غرب استان تهران که محل اتصال استانها غربی و شرقی کشور است، کنترل این جاده ها و جلوگیری از نقل و انتقال مواد مخدر از استانهای مرزی به پایتخت و بالعکس یکی از اولویتهای اصلی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران است.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا با تلاش ماموران و بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر در پوشش بار تجاری بوسیله خودروهای سنگین که از استانهای جنوبی کشور عازم تهران بودند، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه عملیات با کنترل نامحسوس و شبانه روزی جاده ها و محورهای مواصلاتی منتهی به غرب استان تهران، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین کنترل این محورها در جاده رباط کریم به شهریار به یک دستگاه خودروی تریلی مسقف با بار آهن که به سمت تهران حرکت می کرد، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به عملیات پلیس و دستگیری راننده خودرو متذکر شد: ،در بازرسی پلیس از کابین تریلی مذکور ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین کشف شد، همچنین راننده 53 ساله خودرو که اهل تهران بود نیز دستگیر شد.