گروه خودروسازی سایپا در سه‌ماه نخست سال ۱۴۰۰، با تولید ۱۱۰ هزار و ۵۵۸ دستگاه خودرو، رشد 14.1 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی سایپا در حالی توانسته در مدت طی شده سال جاری این تعداد خودرو تولید کند که در مدت‌زمان مشابه […]

گروه خودروسازی سایپا در سه‌ماه نخست سال ۱۴۰۰، با تولید ۱۱۰ هزار و ۵۵۸ دستگاه خودرو، رشد 14.1 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی سایپا در حالی توانسته در مدت طی شده سال جاری این تعداد خودرو تولید کند که در مدت‌زمان مشابه سال گذشته، تعداد ۹۶ هزار و ۹۲۵ دستگاه خودرو تولید کرده بود.

این گروه همچنین در مدت طی شده سال جاری تعداد ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو را به مشتریان خود تحویل داده که نسبت به مدت‌ مشابه سال گذشته که ۹۳ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل شده بود، رشد حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

درخشش و موفقیت گروه خودروسازی سایپا در زمینه تولید و تحویل خودرو به مشتریان با وجود همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها و محدودیت‌ها در زمینه نقل و انتقال بانکی، افزایش قیمت ارز، مشکلات تأمین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید و همچنین ادامه همه‌گیری بیماری کرونا به دست آمده که حاکی از همت، تلاش و برنامه‌ریزی این گروه برای رشد تولید ملی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است.

انتهای پیام