۱۳ طرح با حضور معاون وزیر صمت به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان در رباط‌کریم افتتاح شد
۱۳ طرح با حضور معاون وزیر صمت به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان در رباط‌کریم افتتاح شد
شهریاریها - معاون وزیر صمت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی کشور گفت: ۱۳ پروژه شاخص شهرستان رباط‌کریم با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و تقدیم مردم شد.

به گزارش شهریاریها ،علی رسولیان روز یکشنبه در هفته دولت در آیین افتتاح پروژه‌های شاخص شهرستان ریاط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه ایمنی شهرک‌های صنعتی نیاز مبرم به احداث ایستگاه های آتش نشانی است که در شهرک صنعتی پرند یک ایستگاه به مساحت ۲ هزار متربع مربع و با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان با تجهیزات به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح توسعه دو واحد تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی پرند افزود: طرح توسعه شرکت صنعتی با بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای۳۳۰ نفر ابراز آلات پتروشیمی و نفتی و پیچ و مهره کشور را تولید و تامین می‌کند.

معاون وزیر صمت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی با اشاره به بهره برداری طرح توسعه تولید آسانسور و پله‌برقی در رباط‌کریم گفت: طرح توسعه واحدهای تولیدی با رفع مشکلات شعاع ۱۲۰ کیلومتر با سرعت و جدیت انجام و پیگیری می‌شود.

رسولیان به بهره‌برداری از بوستان ۳ هکتاری شهید مفتح در نصیرشهر اشاره کرد و افزود: مرکز بازپروری (کمپ) ماده ۱۶ شهرستان رباط کریم با ظرفیت ۲۰۰ نفر به بهره‌برداری رسبد و فقط بیماران و معتادین متجاهر این شهرستان را پذیرش خواهد کرد.

در ادامه امید احمدی فرماندار رباط کریم گفت: اعتبار پروژه های عمرانی، اقتصادی، خدماتی و رفاهی شهرستان رباط‌ کریم ۸۰۰ میلیارد تومان است که جهش قابل توجهی را در دولت سیزدهم نشان می دهد.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های متناسب با نیازهای مردم در رباط‌کریم تصریح کرد: قطعا در دولت سیزدهم مطالبات و نیازهای مردم مرتفع خواهد شد.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه طرح‌های توسعه واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی با رفع موانع در حال انجام است افزود: اشتغالزایی مناسبی در واحدهای تولیدی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام گرفته است.