۱۳۸ تن از مدال‌آوران و مربیان برتر شهرستان قدس تجلیل می‌شوند
۱۳۸ تن از مدال‌آوران و مربیان برتر شهرستان قدس تجلیل می‌شوند

شهریاریها : سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: از ۱۳۸ ورزشکار مدال‌آور در رشته‌های مختلف ورزشی و همچنین ۴۳ مربی برتر این شهرستان طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد. حسین نوروزی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن در هفته تربیت بدنی اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش […]

شهریاریها : سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: از ۱۳۸ ورزشکار مدال‌آور در رشته‌های مختلف ورزشی و همچنین ۴۳ مربی برتر این شهرستان طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

حسین نوروزی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن در هفته تربیت بدنی اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش یکی از مهمترین مسائلی است که باید برای ارتقای سلامتی جامعه به آن توجه ویژه داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان شاهد حضور و فعالیت ورزشکاران بسیاری هستیم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به اینکه البته کمبودهایی نیز در حوزه امکانات ورزشی در این شهرستان وجود دارد افزود: با توجه به کمبود امکانات اما این ورزشکاران توانسته‌اند افتخارات بسیاری را برای کشور و استان و شهرستان کسب کنند.

نوروزی تأکید کرد: برای تشویق و ترغیب جوانان نوجوانان به انجام فعالیت‌های ورزشی باید بسترهای لازم فراهم شود لذا ساخت و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی و توسعه امکانات ورزشی باید در دستور کار باشد تا بتوانیم ورزشکاران بیشتری را پرورش دهیم.

وی بر فعالیت‌های ورزشی بانوان نیز تأکید کرد و افزود: در این راستا دختران نیز به عنوان مادران آینده باید از سلامتی و شادابی کامل برخوردار باشند لذا فعالیت‌های ورزشی برای این قشر نیز امری مهم و ضروری به شمار می‌رود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس در ادامه سخنان خود از برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور این شهرستان خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۱۳۸ ورزشکار مدال‌آور مسابقات جهانی، ‌آسیایی، بین المللی و کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل به عمل خواهد آمد.

نوروزی بیان داشت: در این مراسم همچنین از ۴۳ مربی ورزشی برتر این شهرستان نیز تقدیر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۰ درصد هیأت‌های ورزشی شهرستان قدس عملکرد قابل قبولی دارند، گفت: توسعه هیأت‌های ورزشی و کمک به این هیأت‌ها در دستور کار است.