۱۳۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان فردیس دایر خواهد شد
۱۳۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان فردیس دایر خواهد شد

شهریاریها : ابراهیم کردلو ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیته مالی و پشتیبانی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری شهرستان فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است. وی اعلام کرد: در […]

۱۳۹۲۱۰۰۷۰۰۰۴۱۰_PhotoAشهریاریها : ابراهیم کردلو ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیته مالی و پشتیبانی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری شهرستان فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی اعلام کرد: در این راستا و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده برای برگزاری این انتخابات ۱۳۱ شعبه اخذ رأی در این شهرستان دایر می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار فردیس افزود: مسئولان و مجریان برگزارکننده این انتخابات در شهرستان فردیس تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور به کار گرفته‌اند.

وی گفت: مردم همیشه در صحنه این استان بارها و بارها نشان داده‌اند که آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برایشان بسیار مهم است لذا با حضور همه جانبه خود در انتخابات بار دیگر برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود می‌افزایند.

کردلو با بیان اینکه شهرستان فردیس از زمان شهرستان شدن تا کنون برای نخستین بار است که انتخابات را به صورت مجزا برگزار می‌کند افزود: کمیته‌های فرعی و اصلی برای برگزاری این انتخابات نیز در فردیس تشکیل شده است.

وی کمیته حراست و حفاظت، کمیته امنیتی و انتظامی و امحا،  کمیته مالی و پشتیبانی را از جمله کمیته‌های تشکیل شده برای برگزاری این انتخابات عنوان کرد و گفت: کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته حقوقی و کمیته آموزش و کمیته فناوری اطلاعات از دیگر کمیته‌های تشکیل شده برای انتخابات در این شهرستان است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز مقدمات برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان انتخابات در این شهرستان در دست بررسی و اجراست.