۱۲۲ قهرمان و مربی ورزشی مدال‌آور شهرقدسی تجلیل می‌شوند
۱۲۲ قهرمان و مربی ورزشی مدال‌آور شهرقدسی تجلیل می‌شوند

شهریاریها : حسین نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۲۲ قهرمان و مربی ورزشی مدال‌آور شهر قدسی تجلیل خواهند شد. وی بیان کرد: کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر قدس در نقش نظارتی خود برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این همایش را انجام داده است و در حال حاضر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مقدمات […]

۱۳۹۴۰۷۲۶۰۰۰۵۵۷_PhotoAشهریاریها : حسین نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۲۲ قهرمان و مربی ورزشی مدال‌آور شهر قدسی تجلیل خواهند شد.

وی بیان کرد: کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر قدس در نقش نظارتی خود برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این همایش را انجام داده است و در حال حاضر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مقدمات اجرا این همایش را انجام داده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس ادامه داد: استعداد جوانان شهر قدس نشان از علاقه‌مندی ویژه به ورزش دارد، جوانان این شهر در همه رشته‌ها موفق عمل می‌کنند و مسئولان وظیفه‌ دارند که فضا را برای افتخارآفرینی این ورزشکاران فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قدس ادامه داد: در سال گذشته و امسال ورزشکاران شهرستان قدس موفقیت‌های بسیاری کسب کردند و برگزاری همایش‌های این چنینی می‌تواند گوشه‌ای از زحمات آنها را جبران کند.

وی تصریح کرد: این گروه‌ها شامل ورزشکاران مدال‌آور در سطوح کشوری، تورنمنت‌های بین‌المللی، فستیوال جهانی، آسیایی و جهانی می‌شود، با توجه به رنگ مدال و اهمیت مقام، جوایز نیز متفاوت خواهد بود.

نوروزی خاطرنشان کرد: در سال جاری بخش‌های جدیدی به همایش افزوده شده است، برگزاری نمایشگاه هیئت‌های ورزشی که در آن هر هیئت می‌تواند قهرمانان خود را به مردم معرفی کند و کتابچه‌ای نیز توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از عکس و افتخارات قهرمانان تهیه می‌شود که در اختیار شرکت‌کنندگان در همایش قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شهر قدس در پایان متذکر شد: مراسم تجلیل از قهرمانان و مربیان ورزشی روز پنج‌شنبه ۳ دی ماه سال جاری از ساعت ۱۴ در سالن ورزشی الغدیر واقع در شهرک ابریشم برگزار خواهد شد.