۱۱ باند سرقت در ۶ شهرستان غرب استان تهران متلاشی شد
۱۱ باند سرقت در ۶ شهرستان غرب استان تهران متلاشی شد
شهریار– فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۱۱ باند سرقت در ۶ شهرستان غرب استان تهران متلاشی و بیش از ۴۰۰ مالخر و سارق دستگیر شدند و در ۱۴۰۱ شاهد کاهش ۲۶ درصدی جرائم کل نسبت به مشابه سال گذشته بودیم.

به گزارش شهریاریها ، سردار کیوان ظهیری روز پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با اشاره به اجرای ۲۸۵ حکم قضایی در ۷۲ ساعت گذشته اظهار داشت: ۱۱ باند در شهرستان‌های غرب استان تهران توسط پلیس متلاشی شد.

وی به دستگیری۷۸۰ نفر در غرب استان تهران اشاره کرد و افزود: ۴۰۲ مالخر و سارق توسط پلیس در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه با بیان اینکه ۳۵۶ انواع سرقت کشف شده است گفت: ۱۱۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی از سارقین کشف و به مالباختان تحویل داده شد.

ظهیری با تاکید بر برخورد با قاچاقچیان کالا تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی با حضور موثر و رصد اطلاعاتی خودروهای شوتی را شناسای و توقیف کرده است که ۲۳ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق و ۹۰ هزار لیتر قاچاق سوخت کشف شد.

وی به برخورد با اراذل و اوباش تاکید کرد و ابراز داشت: ۴۲ اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه در غرب استان دستگیر و ۷۰ سلاح جنگی و سرد از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مبارزه با قاچاقیان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان‌های غرب استان ادامه دارد که ۱۲۶ خرده فروش دستگیر و ۲۷۰ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ‌ شدند.

ظهیری در پایان به کشف ۶۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری شایسته مردم با نیروی انتظامی همچون گذشته ادامه دارد و پلیس با مشارکت مردم جامعه امنی را به مردم فراهم می‌سازد.