یونس امامی؛ تعویق المپیک به نفعم شد
یونس امامی؛ تعویق المپیک به نفعم شد
آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز پیکارهای جهانی گفت: تعویق بازی‌های المپیک توکیو و برگزاری آن در سال ۲۰۲۱ به نفعم شد و امیدوارم بتوانم از این فرصت جهت آماده‌سازی استفاده کنم.

به گزارش شهریاریها ،«یونس امامی» گفت: بعد از پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ که در وزن ۷۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتم برای آنکه شانس حضور در المپیک را داشته باشم با هماهنگی با کادر فنی به وزن ۷۴ کیلوگرم تغییر وزن دادم.

وی اظهار داشت: هنوز در وزن جدید از لحاظ آمادگی و قدرتی بدنی و تکنیکی جا نیفتادم و تعویق بازی‌های المپیک فرصت بسیار خوبی است تا بتوانم در این وزن خود را پیدا کنم.

امامی خاطر نشان کرد: البته در اواخر سال گذشته در رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا در وزن ۷۴ کیلوگرم حضور یافتم که تجربه بسیار خوبی برایم بود و هنوز نیاز به حضور در میادین و مسابقات مختلف و رویارویی با حریفان دارم.

دارنده مدال نقره نوجوانان و ۲ مدال برنز جوانان و زیر ۲۳ سال جهان همچنین در خصوص تمرین در شرایط کرونایی نیز گفت: در این شرایط مجبوریم که در خانه تمرین کنیم و البته باشگاهی نیز داریم که به صورت شخصی و با رعایت همه مسایل بهداشتی در آن تمرین می‌کنم تا آمادگی خود را حفظ کنم.

امامی تصریح کرد: مربیان کادر فنی نیز در این شرایط با ما ارتباط مستمر دارند و بر انجام برنامه‌ها نظارت دارند. من هدفم حضور در بازی‌های المپیک است و در شرایطی که به صورت شخصی تمرین می‌کنم با قدرت و انگیزه فراوان این کار را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم طبق برنامه کادر فنی تمریناتم را انجام دهم.

وی اظهار داشت: امیدوارم که هر چه سریعتر کشورمان و البته سایر کشورهای جهان از شر این ویروس منحوس خلاص شوند و از مردم کشورم نیز می‌خواهم که با رعایت بهداشت، دستورالعمل‌ها و با خانه ماندن کمک کنند تا چرخه شیوع ویروس کرونا در کشورمان قطع شود.

این آزادکار اهل شهرستان شهریار همچنین در خصوص اینکه مسوولان شهرستان و شهر صباشهر بعد از کسب عنوان سومی جهان از وی تجلیل کردند یا خیر؟ گفت: بعد از کسب عنوان سومی جهان همچون سایر موفقیت‌هایی که بدست آوردم مسوولان به منزل ما آمدند و قول‌هایی را دادند که هیچ کدام محقق نشده است.