یارانه نقدی کسانیکه ۳میلیون حقوق دریافت می‌کنند قطع می‌شود
یارانه نقدی کسانیکه ۳میلیون حقوق دریافت می‌کنند قطع می‌شود

شهریاریها : عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با پیشنهاد کمیسیون تلفیق و در صورت تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی، افرادی که حقوق بالای ۳۵ میلیون تومان در سال دارند، از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد. اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق پیشنهاد کمیسیون تلفیق و در صورت تصویب نهایی […]

یارانهشهریاریها : عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با پیشنهاد کمیسیون تلفیق و در صورت تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی، افرادی که حقوق بالای ۳۵ میلیون تومان در سال دارند، از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق پیشنهاد کمیسیون تلفیق و در صورت تصویب نهایی در صحن علنی مجلس، کسانی که مجموع دریافتی حقوق‌شان در سال بالای ۳۵ میلیون تومان است، از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان ادامه داد: این افراد که در دولت، قوه قضائیه و شرکت‌ها حضور دارند و یا شامل پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و طیف وسیعی از کارکنان دولتی و غیردولتی هستند، در صورت تصویب نهایی مجلس، از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.

وی ادامه داد: این پول به کسانی که نیاز بیشتری دارند، اختصاص خواهد یافت.

جلیلی گفت: البته قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز این تکلیف را به دولت داشته است اما در لایحه بودجه سال ۹۵ این موضوع تاکید شده است تا اجرایی شود.

نماینده مردم مسجد سلیمان با بیان اینکه دولت نیز حتماً با این پیشنهاد موافق است، گفت: یکی از چالش‌های دولت پرداخت یارانه نقدی است که هر چه گروه‌های دریافت‌کننده یارانه نقدی کاهش یابد و نیازمندهای اصلی شناخته شوند، برای دولت بهتر است.