گوگل در مورد شما چه فکری می کند
گوگل در مورد شما چه فکری می کند

گروه فناوری شهریاریها به نقل از کاغذ :همه کسانی که با اینترنت سروکار دارند حداقل یکبار در روز به گوگل سر می زنند و از موتور جستجوی آن استفاده می کنند و این باعث می شود گوگل اطلاعات ارزشمندی در مورد شخصیت آنها بدست بیاورد. اگر می خواهید بدانید گوگل در مورد شما چه فکر […]

google-about-meگروه فناوری شهریاریها به نقل از کاغذ :همه کسانی که با اینترنت سروکار دارند حداقل یکبار در روز به گوگل سر می زنند و از موتور جستجوی آن استفاده می کنند و این باعث می شود گوگل اطلاعات ارزشمندی در مورد شخصیت آنها بدست بیاورد.

اگر می خواهید بدانید گوگل در مورد شما چه فکر می کند این متن را از دست ندهید )

این داستان از کجا آب می خورد ؟

گوگل هم مانند بسیاری از دیگر وب سایت های دنیا از طریق سیستم تبلیغات درآمد دارد و با نمایش تبلیغات متنی در گوشه و کنار سرویس هایش پول خوبی به جیب میزند ، اما گوگل همیشه می خواهد بهترین باشد پس سعی می کند با شناخت علاقه مندی های شما تبلیغات را هدفمند و مرتبط به شما نشان دهد و شانس کلیک و دیدن آن تبلیغ بیشتر شود .

خود گوگل می گوید بسیاری از مدیران سایت ها و وبلاگ ها دوست دارند از سرویس نمایش تبلیغات گوگل استفاده کنند و برای اینکه شما تبلیغاتی مرتبط با علاقه مندی های خود ببینید می توانید تنظیماتی را به صورت دستی ( برای تلبلیغاتی که می بینید ) انجام دهید و علاقه مندی های خود را انتخاب کنید .

خوب برای اینکه بدانید گوگل در مورد شما و علاقه مندی هایتان چه فکری می کند به + این صفحه سر بزنید .

چطور ممکن است ؟

این سرویس از طریق یک کوکی که اطلاعات را هنگام استفاده از سرویس های گوگل در مرورگر شما ذخیره می کند ، کار می کند و این بدان معنی است که این اطلاعات بروی مرورگر و رایانه ای که هم اکنون از آن استفاده می کنید در دسترس است و شما باید کمی در گوگل چرخ زده باشید ، البته این برای کاربرانی است که حساب کاربری گوگل (Google Account) ندارند و یا وارد حساب کاربری خود نشده اند چون گوگل اطلاعات بسیار تکمیل تری نسبت به کاربران خود دارد کافی است به Google History خود سری بزنید .

گوگل حدس میزند شما چه جنسیتی دارید و در چه رنج سنی هستید و مهمتر از آن علاقه مندی های شما چیست .

آیا راهی برای فرار از دست گوگل هست ؟

شما می توانید در تنظیمات مربوط به ثبت و ضبط فعالبت های خود ، گوگل را از نگه داشتن این اطلاعات منع کنید و یا با استفاده از حالت حفاظت شده (private browsing) مرورگر خود را در امان نگه دارید .