گوگل آپدیت اندروید ۷.۱.۱ را منتشر کرد
گوگل آپدیت اندروید ۷.۱.۱ را منتشر کرد

شهریاریها : همان‏طور که در جریان هستید گوگل گوشی‏های سری پیکسل را با بهره‌گیری از اندروید ۷٫۱ که نسبت به اندروید ۷ از قابلیت‏های جزئی بیشتری برخوردار است راهی بازار کرد، با این حال به نظر می‏رسد طی چند روز آینده گوشی‏های سری نکسوس و پیکسل خواهند توانست به اندروید ۷٫۱٫۱ با ویژگی‏های جدید ارتقا […]

google-androidشهریاریها : همان‏طور که در جریان هستید گوگل گوشی‏های سری پیکسل را با بهره‌گیری از اندروید ۷٫۱ که نسبت به اندروید ۷ از قابلیت‏های جزئی بیشتری برخوردار است راهی بازار کرد، با این حال به نظر می‏رسد طی چند روز آینده گوشی‏های سری نکسوس و پیکسل خواهند توانست به اندروید ۷٫۱٫۱ با ویژگی‏های جدید ارتقا پیدا کنند.

بر اساس اعلام رسمی شرکت گوگل، محصولاتی از قبیل نکسوس ۶P، نکسوس ۵X، نکسوس ۶، نکسوس ۹، پیکسل، پیکسل ایکس ال، تبلت پیکسل سی و گوشی‏های سری اندروید وان به‌زودی خواهند توانست آپدیت اندروید ۷٫۱٫۱ را دریافت کنند. اما این شرکت تصریح کرده که اندروید ۷٫۱٫۱ علاوه‌بر ارتقای سطح امنیتی و روان‏تر شدن نسبت به اندروید ۷ نوگت دارای قابلیت‌های جدید است که از جمله آنها می‌توان به «image keyboard» اشاره کرد.

همان‌طور که شاید از نام این قابلیت نیز متوجه شوید، با بهره‌گیری از آن قادر خواهید بود که در زمان ارسال پیامک بدون نیاز به خارج شدن از اپلیکیشن مربوطه به تصاویر و GIFهای خود دسترسی پیدا کنید.

کیبورد جدید اندروید شباهت زیادی به کیبورد Gboard گوگل برای iOS دارد؛ تصاویر GIF، ایموجی‏ها و تایپ پیوسته با قابلیت سوایپ، در کنار بهره‌گیری از هوش مصنوعی گوگل هنگام جست‌وجوی مطلبی خاص؛ البته ناگفته نماند که در این نسخه از پلت‌فرم اندروید مجموعه‌ای جدید از اموجی‏ها نیز تعبیه شده که گل سرسبد آنها دسته‌ای از تصاویر مرتبط با شغل‏های حرفه‏ای بانوان است.