گل محمدی: روابط عمومی ها نماد ارائه صحیح عملکرد هستند
گل محمدی: روابط عمومی ها نماد ارائه صحیح عملکرد هستند

شهریاریها : اولین جلسه شورای روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیئت های ورزشی استان تهران به منظور بررسی و تبادل نظر درمورد ارزیابی روابط عمومی ها ادارات با حضور اعضاء منتخب روابط عمومی ها برگزار شد که با دیدار نوروزی اعضاء شورا با مدیرکل ورزش و جوانان به پایان رسید. در این دیدار […]

شهریاریها : اولین جلسه شورای روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیئت های ورزشی استان تهران به منظور بررسی و تبادل نظر درمورد ارزیابی روابط عمومی ها ادارات با حضور اعضاء منتخب روابط عمومی ها برگزار شد که با دیدار نوروزی اعضاء شورا با مدیرکل ورزش و جوانان به پایان رسید. در این دیدار گل محمدی مدیر کل ضمن تشکر از تلاش های روابط عمومی تهران در سال۹۶ که در خور توجه بود، با بیان اینکه روابط عمومی ها نماد عملکرد سازمان و ادارات خود هستند، افزود: خیلی کارها انجام می شود که می تواند در ارائه صحیح عملکرد نقش مؤثری داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری همایش علمی بدنسازی در سال۹۶ گفت: این همایش از نظر اجراء، کثرت جمعیت، محتوا و تاثیر گذاری عالی بود، اما انعکاس فوق العاده آن توسط روابط عمومی باعث دیده شدن بیشتر آن شد و خوشبختانه زحمات صورت گرفته، هدر نرفت و ماندگار شد. گل محمدی ادامه داد: از این سمینار باید الگو برداری شود تا تمامی برنامه ها بدین شکل و حتی بهتر منعکس و دیده شود و عوامل این موفقیت نیز با مشورت های فراوان و جلسات متعدد، مد نظر قرار گیرد. وی برای سال۹۷ از شورای روابط عمومی خواست تا تلاش بیشتری برای تحقق اهداف داشته باشند و درجهت ارائه صحیح عملکرد و مشاوره برای اجرای نقش خود در ادارات و هیئت ها اهتمام داشته باشند. گفتنی است در جلسه شورای روابط عمومی ورزش تهران، پیام نظر مدیر روابط عمومی با ارائه شاخص های ارزیابی و محورهای برنامه ریزی در سال۹۷ افزود: منطقه ای شدن ورزش تهران همچون مسابقات آینده سازان مدنظر فعالیت های روابط عمومی ها نیز قرار گرفت تا برای هر منطقه یک سر گروه تعیین شود و بر این اساس به نظارت و تعامل با روابط عمومی تهران شکل بهتری داده شود. وی از برگزاری سمینار سالانه روابط عمومی ها به مناسبت هفته روابط عمومی در نیمه دوم اردیبهشت خبر داد و گفت: بنا داریم ششمین مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر را در سال۹۷ برگزار نمائیم.