گلایه‌های رکورددار روپایی جهان
گلایه‌های رکورددار روپایی جهان

شهریاریها : رکورددار روپایی در جهان که در دربی هشتاد و پنجم رکورد جدیدی را ثبت کرد از بی توجهی هایی که در مورد او صورت گرفت گلایه کرد.  مهدی حب درویش سالهاست عنوان رکورددار روپایی در جهان را به نام خود ثبت کرده و رکوردهای جالبی را در کتاب گینس ثبت کرده است. حب […]

شهریاریها : رکورددار روپایی در جهان که در دربی هشتاد و پنجم رکورد جدیدی را ثبت کرد از بی توجهی هایی که در مورد او صورت گرفت گلایه کرد.

 مهدی حب درویش سالهاست عنوان رکورددار روپایی در جهان را به نام خود ثبت کرده و رکوردهای جالبی را در کتاب گینس ثبت کرده است. حب درویش در تازه ترین اقدام خود سه ساعت و بیست دقیقه رو به عقب روپایی زد و رکورد جدیدی را در گینس ثبت کرد. با این حال او از بی توجهی ها گلایه دارد. حب درویش در متنی نوشته است:

« دوستان گلم بعد از سه ساعت و بیست دقیقه روپایی عقبی به مسافت ۵ کیلومتر ۲۰۰ متر بدون استراحت به خاطر گرفتگی عضلات پام در خانه هستم و نمی توانم زیاد حرکت کنم. بعد از ثبت رکورد در ورزشگاه آزادی نمی توانستم از جایم بلند شوم.  

همه فکر می‌کنند من خسته نمی‌شوم اینقدر روپایی می‌زنم. اما بدانید که بنده هم خسته می شوم چون  با رکورد زدنم می‌توانم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنم با تمام وجودم این رکوردها را می‌زنم

اینجا مسئولین ورزش هیچ اهمیتی به کار بنده نمی‌دهند. ۱۰ سال است رکوردهای مختلف را زده اما این مسئولان نمی خواهند من را ببینند. در این چند روز بعد از دربی تلویزیون تمام حاشیه های بازی را نشان داد و با تماشاگران و مسئولان و … مصاحبه کرد اما دریغ از یک مصاحبه با اینجانب. انگار نه انگار که رکورد جهانی در گینس زدم.

بنده هر وقت به خارج از کشور می‌روم مورد توجه تلویزیون آن کشور قرار می گیرم و در برنامه های پخش زنده روپایی می زنم و رکورد هم ثبت نمی کنم اما چند برابر توجه می شود. 

با این حال جا دارد از تمام دوستان عزیزی که به بنده  لطف دارند و با کامنت های خود به اینجانب روحیه میدهند کمال تشکر و قدردانی را دارم. ارادتمند همه شما عزیزان هستم. مشکلی نیست من هم خدایی دارم.»