گسترش شهرک های صنعتی در اولویت شهرستان های شهریار و ملارد است
گسترش شهرک های صنعتی در اولویت شهرستان های شهریار و ملارد است

شهریاریها : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:گسترش شهرک های صنعتی در شهرستان های شهریار و ملارد در اولویت قرار گرفته است. حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مـجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش سازنده شهرک های صنعتی در ارتقاء سطح تولید و توسعه فرصت […]

گروسی 1شهریاریها : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:گسترش شهرک های صنعتی در شهرستان های شهریار و ملارد در اولویت قرار گرفته است.

حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مـجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش سازنده شهرک های صنعتی در ارتقاء سطح تولید و توسعه فرصت های شغلی اظهار داشت:در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع،گسترش شهرک های صنعتی در شهرستان های شهریار و ملارد در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود:حضور رئیس جمهور و هـیات دولت در غرب استـان تهران، ثمـرات و برکات بسیار برجسته ای برای شهرستان های ملارد، شهریار وقدس داشت که کلنگ زنی شهرک صنعتی شهریار یکی از نقاط عطف این حضور بود.

نماینده مردم شهریار، ملارد وقدس عنوان کرد: ایجاد فرصت های شغلی و توسعه اشتغال جوانان یکی از مولفه های اساسی اولویت گذاری شده در این شهرستان ها است و به فضل الهی و با توجه به سیاست گذاری های لحاظ شده، امر اشتغال جوانان این مناطق بیش از پیش بهبود و ارتقاء خواهد یافت.

وی گفت:در حال حاضر،شهرک گلخانه ای صفادشت با رویکرد کشت نوین و همچنین ناحیه صنعتی دهک با هدف توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان ملارد، مراحل پایانی راه اندازی را طی می کند که برای این مناطق بسیارنوید بخش خواهد بود.

گروسی یاد آور شد: احداث دو شهرک صنعتی دیگر نیز در ملارد و صفادشت مد نظر قرار دارد که در حال حاضر مراحل شناسایی زمین و جانمایی را طی می کند که با بهره برداری از آن دغدغه اشتغـال جوانان کاهش و به تبـع رضایت مندی خانوارهای ساکن در غرب استان تهران بیش از پیش تامین می شودو در آینده انعکاس رسانه ای هر چه بیشتری در این خصوص انجام خواهد شد.