مراسم اختتامیه نمایشگاه «گاه‌خویش» چهارشنبه ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف به تصویر کشیدن مشکلات و دغدغه‌های زن امروز ایرانی، با ۱۹ اثر نقاشی در گالری شَلمان میزبان علاقه‌مندان است. به گزارش سینماسینما ، «شیما شوقی بیگی» متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۶۵ تهران، تحصیلات خود را در […]

مراسم اختتامیه نمایشگاه «گاه‌خویش» چهارشنبه ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف به تصویر کشیدن مشکلات و دغدغه‌های زن امروز ایرانی، با ۱۹ اثر نقاشی در گالری شَلمان میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش سینماسینما ، «شیما شوقی بیگی» متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۶۵ تهران، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ و کارشناسی ارشد مطالعات زنان دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسانده است.

شرکت در هشتمین سالانه منتخب نسل نو(سال ۱۳۹۳)، نمایش آثار در خانه هنرمندان (سال ۱۳۹۵) و برگزاری نمایشگاه انفرادی در گالری سایه (سال ۱۳۹۷) از جمله فعالیت‌های شیما شوقی‌‌بیگی در عرصه هنر است.

در استیتمنت نمایشگاه «گاه‌‌خویش» آمده است:

«فضایی برای خویشتن خویش»، دقیقا همان اتفاقی است که سالیان درازی‌ست زنان و خصوصا زنان ایران از آن بی‌بهره‌اند، برای همین است که زیبایی،نشاط،صلح و دوستی رو به کاهش است. زنان می‌توانند هر جایی را سرسبز و ممکن برای زندگی کنند. به شرط آن‌که زندگی‌شان از آنِ خویش باشد حتی شده یک وجب. دقیقا همان زمان است که شروع به خلق کردن و شکوفا شدن می‌کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از آثار نمایشگاه «گاه خویش» می‌توانند، تا چهارشنبه ۱۴ مهر از ساعت از ۱۶:۳۰ تا ۲۰ به گالری شلمان به نشانی تهران، بلوار میرداماد، رودبار غربی(جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، طبقه اول مراجعه کنند.

عکس‌ها: آوا حاجعلی

پایان پیام