گروسی: وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی تنها راه آزادی فلسطین است
گروسی: وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی تنها راه آزادی فلسطین است

شهریاریها : نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است. به گزارش خبرنگار مهر،حسین گروسی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس نشانگر […]

گروسیشهریاریها : نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.

به گزارش خبرنگار مهر،حسین گروسی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیرقابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از سلطه صهیونیسم و بیانگر این مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سالها تحت سلطه ی یک مشت مستبد خودباخته، در گلو خفه شده بودند.

وی افزود: روز جهانی قدس یادآور یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی نمادین، با شکوه و گسترده، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی را جلوه گر سازند.

این مسئول عنوان کرد: امسال از یک سو شاهد تداوم و گسترش تجاوزات و اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به همراه بمباران و موشک باران مناطق مسکونی غزه در سایه سکوت و حتی حمایت کشورهای حامی آن رژیم و در رأس آن دولت آمریکا هستیم و از سوی دیگر با اختلاف افکنی و تشکیل گروه های خشن زیر پرچم اسلام نظیر داعش مانع از وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر این تجاوزات می شوند.

گروسی ادامه داد: بنا بر تأکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، مسئله فلسطین برغم تلاش همه جانبه آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن بعنوان مسئله ای منطقه ای، عربی و یا ملی، دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و بعنوان مسأله ای جهانی، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس یادآور شد: در واقع این مهم حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.

وکی گفت: امروز در روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کردیم و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادیم و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی انداختیم تا موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشد.