گروسی : نیروهای مسلح ایران مقتدرانه در برابر هر دشمنی می‌ایستند
گروسی : نیروهای مسلح ایران مقتدرانه در برابر هر دشمنی می‌ایستند

شهریاریها : حسین گروسی در شهریار اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی ما دارای ارتشی بودیم که از خود هیچ اختیاری نداشت و با وجود حضور نیروهای وفادار به کشور و مردم، از ارتش برای حمله به مردم و دفاع از سران رژیم پهلوی استفاده می‌شد. وی افزود: این که می‌گفتند ما بزرگ‌ترین ارتش آسیا […]

گروسی 1شهریاریها : حسین گروسی در شهریار اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی ما دارای ارتشی بودیم که از خود هیچ اختیاری نداشت و با وجود حضور نیروهای وفادار به کشور و مردم، از ارتش برای حمله به مردم و دفاع از سران رژیم پهلوی استفاده می‌شد.

وی افزود: این که می‌گفتند ما بزرگ‌ترین ارتش آسیا و ارتش پنجم جهان و نخستین ارتش غیر اتمی را در اختیار داریم، تنها شعارهایی بود که سران رژیم طاغوت برای فریب مردم می‌دادند و بعدها مشخص شد که مستشاران نظامی آمریکایی نیز این قدر این دروغ را بزرگ کرده بودند که خود شاه خائن نیز باور کرده بود.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی و با هدایت‌های مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و حضور فرماندهان ولایی و مردمی در رأس ارتش شاهد رشد و اقتدار این نیرو در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب و ملت ایران بودیم.

گروسی تاکید کرد: این اقتدار به اندازه‌ای است که امروزه به طور کل نیروهای مسلح و به طور مشخص ارتش و سپاه ایران توانایی ایستادگی در برابر هرگونه تجاوز دشمنان را داشته و اجازه تعرض به احدی را نخواهند داد.

*ارتش و سپاه در کنار هم از ایران اسلامی دفاع می‌کنند

وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح فراتر از روزهای نخست انقلاب و دوران دفاع مقدس است، گفت: در زمانی که ارتش و سپاه در حال شکل‌گیری بود، دشمن متجاوز اجازه اشغال حتی یک وجب از خاک ایران را هم نیافت و به فضل الهی امروز با توانمندی بالای دفاعی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی، دشمنان خیال تجاوز به ایران را هم به خود راه نمی‌دهند.

گروسی در پایان اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل اقتدار نظامیان ایران همراهی و تعامل مثبت سپاه و ارتش تحت هدایت ولی امر مسلمین به عنوان فرماندهی کل قوا است و امروز ارتش و سپاه در کنار هم از ایران اسلامی با تمام توان در برابر هر دشمنی دفاع خواهند کرد.