گروسی: تامین برق شهرک‌‌های صنعتی غرب تهران در اولویت قرار می‌گیرد
گروسی: تامین برق شهرک‌‌های صنعتی غرب تهران در اولویت قرار می‌گیرد

شهریاریها : حسین گروسی عصر امروز بعد از اتمام بازدید سید علی بربند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از پروژه‌های برق‌رسانی به شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد اظهار کرد: امروز آقای بربند بازدیدی از پروژه‌های برق‌رسانی در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد برای حل مشکلات این پروژه‌ها داشت. وی با اشاره به مشکلات […]

گروسی 1شهریاریها : حسین گروسی عصر امروز بعد از اتمام بازدید سید علی بربند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از پروژه‌های برق‌رسانی به شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد اظهار کرد: امروز آقای بربند بازدیدی از پروژه‌های برق‌رسانی در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد برای حل مشکلات این پروژه‌ها داشت.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده از نبود روشنایی مناسب در معابر شهرستان‌های غرب استان تهران بیان کرد: مردم از نبود روشنایی مطلوب معابر شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد گلایه‌مند بودند و نیاز بود که این مشکل برطرف شود، البته بخشی از این کمبود‌ها به دلیل قرار گرفتن این منطقه زیر نظر شرکت توزیع نیروی برق کرج در گذشته است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از اهداف این بازدید این بود که وضعیت روشنایی معابر و شوارع شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد وضعیت قابل قبولی پیدا کند و نور مورد نیاز آن تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ساخت چندین شهرک‌ صنعتی در غرب استان تهران تصویب شده است و این شهرک‌ها در حال احداث هستند، تأمین برق آنها به عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌‌ها بسیار ضروری است.

گروسی گفت: دومین هدف این بازدید این بود که تأمین برق شهرک‌ها صنعتی شهرستان‌های غرب استان تهران پیش‌بینی شود، با توجه به اهمیت موضوعات نیاز بود که مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در این منطقه حضور پیدا کند و تمهیدات لازم را برای تأمین برق صنایعی که مقرر شده است تا در این منطقه استقرار یابند، بیندیشد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: تأمین برق شهرک‌ صنعتی 3 هزار هکتاری شهریار به عنوان یکی از شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان‌های غرب استان تهران که کلنگ آن به تازگی به زمین زده شده است و در نهایت میزبان 4 هزار واحد صنعتی و تولیدی خواهد بود، به دلیل اهمیت بیش از دیگر مناطق در اولویت است.