گروسی: برخی مشکلات شهرستان قدس در حوزه مدیریتی است
گروسی: برخی مشکلات شهرستان قدس در حوزه مدیریتی است

شهریاریها : حسین گروسی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک شورای اسلامی استان تهران و شورای اسلامی شهرستان قدس که در محل شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد، اظهار کرد: برخی از مشکلات شهرستان در حوزه بالا و مدیریت کل مصوب و قابل اجرا شده است اما وقتی در سطح شهرستانی می‌رسد با اما […]

گروسیشهریاریها : حسین گروسی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک شورای اسلامی استان تهران و شورای اسلامی شهرستان قدس که در محل شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد، اظهار کرد: برخی از مشکلات شهرستان در حوزه بالا و مدیریت کل مصوب و قابل اجرا شده است اما وقتی در سطح شهرستانی می‌رسد با اما و اگرهایی روبه‌رو می‌شود.

وی بیان کرد: شهرستان قدس در برخی موارد مانند پل ورودی، بحث اسناد مالکیت، مخابرات و اینگونه موارد با مشکلاتی روبه‌رو است که این موارد با اندکی کار مدیریتی تسهیل و به سرانجام می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پل غیرهمسطح شهرستان قدس مدت بسیاری است ساخت آن آغاز شده و حتی مصوبه هیئت دولت را نیز دارد اما اینک می‌بینیم که ایستایی دارد و عملیات اجرایی آن تا حد زیادی متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه ماه است دستور اکید رئیس جمهور در خصوص رفع مشکلات شهرستان قدس می‌گذرد و اینک پل ورودی هنوز در همان مرحله قرار دارد و آجری روی آجر نرفته و در این خصوص نیاز است که پیمانکار این مجموعه ارزیابی شود، چرا که بر اساس مصوبات این پل تا همینک باید به سرانجام می‌رسید اما این امر محقق نشده است.

گروسی عنوان کرد: آخوندی وزیر راه و شهرسازی در آخرین اظهارات خود بیان داشت که به امید خدا پل غیرهمسطح شهرستان قدس در دهه فجر بازگشایی خواهد شد اما این روایت را بگویم که اگر کاری به آن صورت انجام ندهند احتمالاً باید معجزه‌ای پیش بیاید که این پل تکمیل و قابل بهره‌برداری و استفاده شهروندان شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اسناد مالکیت در شهرستان قدس، مصوبات بسیاری داشته و حتی تعدادی مصوبه نیز در شورای تأمین داریم، زیاده‌خواهی‌هایی در این خصوص وجود داشت که با اذن رهبری تعدیل شد و امید است مسئولان با مردم تعامل داشته تا شهروندان از این شبهه که اینک با آن روبه‌رو هستند در بیایند و تمام این موضوعات تنها با پیگیری مدیریتی به سرانجام خواهد رسید.

گروسی اظهار کرد: مشکل دیگری که در شهرستان پیگیر رفع آن باشند بحث تلفن ثابت و تحویل آن در شهرستان قدس است به این دلیل که در برخی موارد موضوع را مرتبط با ماده هشت می‌کنند در جایی که این ماده مربوط به اراضی کشاورزی است و در زمان تحویل یا جابه‌جایی تلفن همراه یا تلفن ثابت نیازی به بودن اسناد مالکیت و … نیست.

وی در پایان متذکر شد: به‌ واقع باید بر این نکته تاکید داشته باشیم که بیشتر امور در شهرستان‌ها در حوزه مدیریتی حل می‌شود و اگر این موارد انجام شود مسئولان فرادستی به مسائل مهم‌تر و با اهمیت‌تری رسیدگی کرده و این مهم تنها فرآیندی که در پی دارد، تسهیل امور شهروندان و رضایتمندی آنها است.