گرم‌ترین روزهای تابستان ۹۲ از فردا آغاز می‌شود
گرم‌ترین روزهای تابستان ۹۲ از فردا آغاز می‌شود

شهریاریها : محمد اصغری  با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در کل کشور اظهار داشت: دمای هوا در تهران نیز تا پایان هفته جاری با روند افزایشی همراه خواهد بود به طوری که پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در این کلانشهر تا پایان هفته جاری به 40 درجه سانتی‌گراد برسد. کارشناس ارشد هواشناسی با بیان […]

13920324000243_PhotoAشهریاریها : محمد اصغری  با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در کل کشور اظهار داشت: دمای هوا در تهران نیز تا پایان هفته جاری با روند افزایشی همراه خواهد بود به طوری که پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در این کلانشهر تا پایان هفته جاری به 40 درجه سانتی‌گراد برسد.

کارشناس ارشد هواشناسی با بیان اینکه از فردا گرم‌ترین روزهای تابستان سال جاری آغاز می‌شود افزود: طی هفته آتی نیز شاهد روند رو به رشد دمای هوا در مناطق مختلف کشور از جمله پایتخت خواهیم بود.

وی یادآور شد: در نیمه اول هفته آینده دمای هوا روند کاهشی خواهد یافت اما در اواسط و پایان هفته آتی دمای هوا افزایش می‌یابد به طوری که پیش‌بینی می‌شود دمای هوای تهران در پایان هفته آینده نیز به حدود 41 درجه سانتی‌گراد برسد.

وی بیان داشت: دمای هوای تهران روز گذشته 32 درجه سانتی‌گراد بود که امروز به 34 درجه سانتی‌گراد افزایش یافته است.

اصغری درباره بارندگی در مناطق مختلف کشور گفت: طی امروز و فردا شاهد بارندگی در ارتفاعات استان هرمزگان، ارتفاعات جنوبی استان کرمان و همچنین شرق استان فارس خواهیم بود که با رگبار و رعدوبرق همراه است.

کارشناس ارشد هواشناسی با بیان اینکه طی دو روز آینده شرق کشور شاهد وزش باد و گردوخاک خواهد بود ابراز داشت: طی دو روز آینده آسمان مناطق جنوب غربی و غرب کشور از جمله استانهای ایلام، خوزستان و بوشهر غبارآلود می‌شود.

اصغری خاطرنشان کرد: همچنین در دو روز آینده آسمان استانهای قم، سمنان، اصفهان، یزد و مرکزی به دلیل وزش باد در دشت کویر شاهد گردوغبار خواهد بود.