گرشاسبی: ورزش تهران به سرعت در جایگاه ویژه ای قرار خواهد گرفت
گرشاسبی: ورزش تهران به سرعت در جایگاه ویژه ای قرار خواهد گرفت

شهریاریها : مشاور وزیر ورزش و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نمایشگاه مطبوعات گفت: ورزش تهران در پایان سال جاری شاهد پیشرفت زیادی در زمینه های ارتباطات، عمرانی و تخصیص اعتبار خواهدبود. به گزارش خبرگزاری برنا همزمان بابرگزاری نمایشگاه مطبوعات گرشاسبی مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش استان تهران ضمن […]

شهریاریها : مشاور وزیر ورزش و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نمایشگاه مطبوعات گفت: ورزش تهران در پایان سال جاری شاهد پیشرفت زیادی در زمینه های ارتباطات، عمرانی و تخصیص اعتبار خواهدبود.

به گزارش خبرگزاری برنا همزمان بابرگزاری نمایشگاه مطبوعات گرشاسبی مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش استان تهران ضمن حضور در غرفه خبر گزاری برنا در گفتگو با خبرگزاری برنا درباره سطح ورزش پایتخت اظهار داشت: انتقاداتی زیادی به ورزش استان تهران هست در صورتی که جمعیت و حجم وسعت کاری این استان معادل ۱۶ استان دیگر است.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت این روزهای ورزش‌تهران افزود: استان‌تهران به عنوان پایتخت ایران باید نماد دیگر استان‌ها باشد و دیگر استان‌ها باید تهران را الگوی خود قرار دهند. اگر ورزش‌تهران رشد، شکوفایی و حرکتی نداشته باشد به طبع آن دیگر استان‌ها نیز حرکتی نخواهند کرد. همه استان‌ها دوست دارند با تهران مسابقه یا مبارزه کنند.
گرشاسبی با بیان اینکه جمعیت جوان‌ تهران ازچندین استان کشور بیشتر است، اما روش های غلط و شیوه های نادرست باعث گردید ورزش تهران از دوران اوج و شکوفایی خود فاصله بگیرد. متاسفانه در ارزیابی‌هایی که وزارت‌ ورزش انجام داده امتیازهایی که تهران کسب کرده به شدت نزول داشته و سال ۹۳ امتیاز بسیار پائینی را کسب کرد که این برای استان‌تهران فاجعه است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: در سال ۹۴ اداره کل ورزش و جوانان استان طرح ها و شاخص های مختلفی را با حضور کارشناسان ورزش و جوانان بررسی کرد تا عملکرد کلیه هیئت های استان ارزیابی شود و اولویت های نخست مشخص شدن هیئت های فعال است و بر اساس همان شاخص ها حرکت خواهیم کرد و با کسی که عقب ماند دیگر همکاری نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: ورزش تهران در پایان سال جاری شاهد پیشرفت زیادی در زمینه های ارتباطات، عمرانی، تخصیص اعتبار و ارتقا سطح و قهرمانی خواهد بود وبه دنبال آن هستیم بر اساس شعاری که در جشنواره امیدهای استان تهران “تدبیر در تعالی ورزش تهران ،امید به تجلی ورزش کشور” داده بودیم، بتوانیم ورزش تهران را به جایگاه اصلی خود رسانده و این شاخص ها باعث می شود ورزش پایتخت الگویی مناسب برای تمام استان های کشور باشد.
گرشاسبی در مورد همایش های تجلیل از ورزشکاران که در شهرستان ها توسط سازمان های فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می شود، افزود: این همایش ها باید به ریاست فرماندار و دبیر ستاد آن رییس اداره ورزش و جوانان و اعضاء آن نیز از شورای شهر و شهرداری تشکیل شود و به گونه ایی اجرا گردد تا در کنار اعتبارات دولتی در ورزش، شهرداری و شورای شهر نیز بخشی از درآمدهای شهر را به ورزش تخصیص دهند.