گام اول شهرداری ملارد مدیریت هزینه هابرای انضباط مالی شهرداری است
گام اول شهرداری ملارد مدیریت هزینه هابرای انضباط مالی شهرداری است
شهردار ملارد گفت: طی هماهنگی که با اعضای شورای اسلامی شهرملارد داشتم، مدیریت هزینه ها برای انضباط مالی شهرداری ملارد از ابتدا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهریاریها ، محمدصادق کولیوند در اولین روز پس از معارفه به عنوان شهردار ملارد، خواستار حمایت همه دستگاه ها و شهروندان برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری ملارد شد و اظهار داشت: ابتدا باید از افرادی که در وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و اعضای محترم شورای اسلامی و همه دستگاه هایی که به این بنده اعتماد کردند تشکر کنم و از همه به خصوص شهروندان ملارد نیز تقاضا دارم با مشارکت و همراهی مدیریت شهری را در رسیدن به میل اهداف که همان خدمات رسانی به شهر و شهروندان است یاری کنند.

وی ادامه داد: پروژه های در حال اجرای شهری با قدرت ادامه خواهد یافت و خللی در آن شاهد نخواهیم بود، طی هماهنگی که با اعضای محترم شورای اسلامی شهرملارد داشتم، مدیریت هزینه ها برای انضباط مالی شهرداری ملارد از ابتدا در دستور کار قرار خواهد گرفت، که گام اول را در روز گذشته و مراسم تودیع و معارفه مختصر و کم هزینه مشاهده کردید.

شهردار ملارد گفت: برای ایام دهه فجر با هماهنگی های انجام شده، شهرداری ۱۲ پروژه عمرانی را در دستور کار خود دارد، که این پروژه های عمرانی مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت و همچنین طرح های جدید را نیز برای توسعه و رشد ملارد در دستور کار خواهیم داشت.