کولیوند:توان میزبانی از بازی‌های بین‌المللی در ورزشگاه شهر قدس را داریم
کولیوند:توان میزبانی از بازی‌های بین‌المللی در ورزشگاه شهر قدس را داریم

شهریاریها : محمدصادق کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص میزبانی شهر قدس از دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس و اینکه این شهر آماده میزبانی از این دیدار است، گفت: به هر حال شهر قدس برای میزبانی چنین رقابت‌هایی شهر جوانی است چراکه تیم بزرگی مثل پرسپولیس قرار است به شهر ما […]

shahrdarqodsشهریاریها : محمدصادق کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص میزبانی شهر قدس از دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس و اینکه این شهر آماده میزبانی از این دیدار است، گفت: به هر حال شهر قدس برای میزبانی چنین رقابت‌هایی شهر جوانی است چراکه تیم بزرگی مثل پرسپولیس قرار است به شهر ما بیاید اما در شهر ما هم جوان‌هایی هستند که با همه توان و انرژی کار خواهند کرد و میزبان شایسته‌ای برای نه تنها فوتبال بلکه همه ورزش‌ها باشیم. به هر حال استادیومی در شهر قدس ساخته شده و این آمادگی برای ما وجود دارد که از تیم‌هایی مطرحی مثل پرسپولیس و استقلال میزبانی کنیم و حتی می‌توانیم بازی‌های تیم ملی را هم در ورزشگاه شهر قدس میزبان باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آمادگی حضور چه تعداد تماشاگر را در ورزشگاه دارید، افزود: ما آماده پذیرایی از حدود ۲۰ هزار هوادار هستیم و تمهیدات در این باره اندیشیده شده است و خوشبختانه توانسته‌ایم کارهای مقدماتی را هم انجام دهیم که به همین دلیل مشکلی وجود ندارد چرا که پرسپولیس تیمی است که برای تماشای بازی‌هایش از همه جای ایران تماشاگر می‌آید و ما به این مسئله واقفیم.

شهردار شهر قدس در مورد اینکه چه کاری انجام داده‌اید تا هواداران با سهولت بیشتری بتوانند به استادیوم بیایند، تصریح کرد: با وزارت راه هماهنگی‌هایی انجام داده‌ایم تا در اتوبان ساوه و اتوبان آزادگان تابلوهایی به سمت شهر قدس زده شود. اما خیلی حرف ما جدی گرفته نشد اما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته قرار است از سمت کرج، شهریار و اتوبان همت تدابیری اندیشیده شود تا تماشاگرانی که قصد حضور در ورزشگاه شهر قدس را دارند بدون هیچ دغدغه‌ای به استادیوم برسند. در همین رابطه تابلوهای راهنمایی در مسیر درج خواهد شد تا هواداران بدون اینکه از کسی سؤال کنند بتوانند به استادیوم برسند.

کولیوند در مورد اینکه برای این بازی چه تعداد بلیت فروخته خواهد شد، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌ها ما در روز پنج‌شنبه (امروز) ۱۰ هزار بلیت خواهیم فروخت و روز جمعه هم ۵ هزار بلیت دیگر به هواداران می‌دهیم و این تعدادی است که سازمان لیگ مقرر کرده است اما باید بگویم که ما ظرفیت حضور ۲۵ هزار هوادار را هم داریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مفرحی برای هواداران حاضر در استادیوم در نظر گرفته شده است، گفت: به هر حال ماه ربیع‌الاول است و ما هم برای هوادارانی که به استادیوم می‌آیند برنامه‌های شاد و مفرحی داریم تا آنها سرگرم باشند و احساس خستگی نکنند. به همین دلیل برنامه‌های شادی توسط برگزارکنندگان بازی و شهرداری شهر قدس در نظر داریم.

شهردار شهر قدس ادامه داد: در پارکینگ ورزشگاه ظرفیت پذیرایی از ۵ هزار اتومبیل را داریم تا هواداران با سهولت به استادیوم وارد شوند. از طرف دیگر اتوبوسرانی آماده است تا از کرج، شهریار و تهران هواداران را به استادیوم بیاورد. از طرف دیگر تاکسیرانی هم در داخل شهر قدس آماده خدمات‌‌رسانی به هوادارانی است که بدون وسیله نقلیه عازم ورزشگاه هستند.

کولویند درباره امکانات این شهر برای پذیرایی از ورزشکاران و ورزش‌دوستان افزود: مجموعه مدیران شهرداری، شورای شهر و مدیران شهر قدس جوان هستند و این شهر پتانسیل خوبی برای ورزش کشور است. قصد داریم شهر قدس را به عنوان یک شهر ورزشی در کشور معرفی کنیم و زیرساخت‌هایی هم در این رابطه وجود دارد. ما زمین چمن مصنوعی در حال ساخت داریم که تا پایان سال آماده خواهد شد و این زمین تمام استانداردهای AFC را دارد. از طرف دیگر سالن سرپوشیده‌ای در حال ساخت است که گنجایش ۲ هزار هوادار دارد که این سالن هم تا پایان سال ساخته خواهد شد.

شهردار شهر قدس در پایان صحبت‌های خود با خبرگزاری فارس، خاطرنشان کرد: بهترین امکانات را برای تماشاگران و ورزش‌دوستان در نظر داریم تا روز جمعه یک روز به یادماندنی برای فوتبال باشد چرا که تا به حال تیمی در سطح و بزرگی پرسپولیس در اینجا بازی نکرده است اما می‌خواهیم از تیم‌های بزرگ در شهر قدس پذیرایی کنیم تا بتوانیم حتی مسابقات بین‌المللی هم در این شهر برگزار کنیم. این نکته را هم اضافه کنم که طبق استانداردهای AFC جایگاه خبرنگاران ورزشگاه و محل رفت‌وآمد آنها کاملاً مجزا از مردم است و خبرنگاران می‌توانند با آرامش به کار خود برسند.