کلنگ احداث بزرگترین شهرک صنعتی استان تهران در شهریار به زمین می‌خورد
کلنگ احداث بزرگترین شهرک صنعتی استان تهران در شهریار به زمین می‌خورد

شهریاریها : با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز کلنگ بزرگترین شهرک صنعتی استان تهران در شهرستان شهریار به زمین می خورد. به گزارش خبرنگار مهر، به منظور توسعه و رونق صنایع و استفاده بهینه از سرمایه ها و پتانسیل های صنعتی منطقه، امروز همایش بزرگ اقتصادی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس، استاندار […]

_DSC0111شهریاریها : با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز کلنگ بزرگترین شهرک صنعتی استان تهران در شهرستان شهریار به زمین می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور توسعه و رونق صنایع و استفاده بهینه از سرمایه ها و پتانسیل های صنعتی منطقه، امروز همایش بزرگ اقتصادی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس، استاندار و مدیران کل استان تهران در شهریار برگزار می شود.

هدف از برگزاری همایش مذکور معرفی فرصتها و توانمندی های صنعتی در راستای ارتقای سطح معیشت مردم، رونق اقتصاد، بکارگیری نیروی انسانی مستعد و افزایش درآمد خانوارها است. همایش بزرگ اقتصادی شهریار که طی دو روز متوالی و در محورهای صنعت، کشاورزی، شهرداری ها، کارآفرینی و… برگزار خواهد شد، فرصت مناسبی برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی محسوب می شود.

در خلال این همایش بزرگترین شهرک صنعتی استان تهران در مساحت سه هزار هکتار نیز کلنگ زنی می شود که نقش بسیار قابل توجهی در ساماندهی صنایع و کارخانجات، رفع دغدغه های فعالان این عرصه و اشتغالزایی موثر خواهد داشت.

طبق برنامه ریزی قرار است که پیش از ظهر امروز علی لاریجانی رئیس مجلس، هاشمی استاندار تهران و دیگر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در همایش اقتصادی فرصتهای سرمایه گذاری در فرهنگسرای الغدیر شهرستان شهریار شرکت کنند.

امروز پس از برگزاری همایش مذکور، قرار است که به دستان لاریجانی کلنگ احداث شهرک صنعتی سه هزار هکتاری در شهرستان شهریار به زمین خورد.

لازم به ذکر است که این شهرک، بزرگ ترین شهرک صنعتی در سطح شهرستانهای استان تهران است.

عکس: فرمانداری