کلاس آموزشی ویژه مراقبین آسایشگاه های سالمندان شهریار برگزار شد
کلاس آموزشی ویژه مراقبین آسایشگاه های سالمندان شهریار برگزار شد

شهریاریها : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهریار از برگزاری کلاس آموزشی ویژه پرستاران و مراقبین آسایشگاه های سالمندان به مناسبت دومین روز از هفته سلامت، در این شهرستان خبر داد.  جمشید واشانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با دومین روز از هفته سلامت با عنوان “فشار خون و تغذیه سالم” برنامه […]

vezart-behdashtشهریاریها : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهریار از برگزاری کلاس آموزشی ویژه پرستاران و مراقبین آسایشگاه های سالمندان به مناسبت دومین روز از هفته سلامت، در این شهرستان خبر داد.

 جمشید واشانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با دومین روز از هفته سلامت با عنوان “فشار خون و تغذیه سالم” برنامه های ویژه این روز در سطح شهرستان شهریار به اجرا در آمد.

این مسئول ادامه داد: از جمله این برنامه ها می توان به برنامه آموزشی ویژه پرستاران اشاره کرد که در این زمینه کلاس آموزشی فشارخون با گروه هدف پرستاران و مراقبین آسایشگاه های سالمندان این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: از آنجا که افراد سالمند غالبا دچار بیماری فشار خون بالا هستند و نیاز به مراقبتهای خاص دارند، آموزش مراقبین افراد سالمند در زمینه چگونگی استفاده از وسائل پزشکی سنجش فشار خون، داروهای این بیماری و نحوه تغذیه سالم برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهریار گفت: در این برنامه آموزشی ضمن ارائه مباحث مرتبط با فشار خون توسط دکتر قدیری، به شرکت کنندگان این برنامه بسته آموزشی ارائه شد.