کشف 86 کیلو تریاک در غرب استان تهران
کشف 86 کیلو تریاک در غرب استان تهران

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از کشف 86 کیلو و 900 گرم تریاک خبر داد، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای تشدید مقابله با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر موفق به شناسایی یک توزیع‌کننده مواد مخدر شدند. وی افزود: در تحقیقات انجام‌شده از سوی مأموران عملیاتی پلیس […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از کشف 86 کیلو و 900 گرم تریاک خبر داد، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای تشدید مقابله با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر موفق به شناسایی یک توزیع‌کننده مواد مخدر شدند.

وی افزود: در تحقیقات انجام‌شده از سوی مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران مشخص شد که توزیع‌کننده حرفه‌ای مواد مخدر با یک دستگاه وانت‌پیکان اقدام به قاچاق مواد مخدر از مبدأ تهران به مقصد شهریار می‌کند، بنابراین بلافاصله بازداشت وی در دستور کار مأموران قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: مأموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی، محورهای مواصلاتی تهران به شهریار را تحت کنترل و نظارت قرار دادند تا اینکه خودروی متهم در محدوده حوزه استحفاظی مشاهده و شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خودروی مذکور را در سعیدآباد متوقف و راننده را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودرو 86 کیلو و 900 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بخش‌های مختلف این خودرو جاسازی‌شده بود، کشف شد.

گلزاری در پایان با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ مبارزه می‌کند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد که برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.