کشف 63000 لیتر سوخت قاچاق در ملارد
کشف 63000 لیتر سوخت قاچاق در ملارد

  شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی گفت: با حصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی در ملارد در زمینه ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. اصلانی افزود: با شناسایی محل و با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از عوامل اداره مبارزه با […]

13920412000457_PhotoA  شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی گفت: با حصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی در ملارد در زمینه ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

اصلانی افزود: با شناسایی محل و با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و کارشناس شرکت پخش فرآورده نفتی از محل بازدید کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه، پلیس موفق به کشف شش تانکر به گنجایش 25000 لیتر شد که با اندازه‌گیری دقیق کارشناس شرکت پخش فرآورده نفتی مشخص شد این مخازن در مجموع حاوی 63000 لیتر از انواع فرآورده‌های نفتی می‌باشند.

فرمانده پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد افراد سودجو و فرصت طلب از فرآورده‌های نفتی کشف شده به منظور تولید حلال‌های رنگ فاقد مجوز بهره می‌بردند.

اصلانی خاطرنشان کرد: پلیس موفق شد مالک کارگاه به نام رضا – ق را دستگیر کند و با هماهنگی و دستور مقام قضایی کارگاه پلمب، پرونده مقدماتی تشکیل و متهم تحویل مرجع قضایی شد.