کشف 40 فقره سرقت و دستگیری 2سارق ومالخر در غرب استان تهران
کشف 40 فقره سرقت و دستگیری 2سارق ومالخر در غرب استان تهران

شهریاریها به نقل از مهر:  معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری دو سارق ومالخر خبر داد و گفت: سارق لوزام داخل خودرو در بازجوئیهای پلیس به 40 فقره سرقت اعتراف کرد. سرهنگ کامران تقی بیگی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در منطقه باغستان شهریار، موضوع به […]

13901019165734_PhotoAشهریاریها به نقل از مهر:  معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری دو سارق ومالخر خبر داد و گفت: سارق لوزام داخل خودرو در بازجوئیهای پلیس به 40 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ کامران تقی بیگی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در منطقه باغستان شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: در این راستا با تلاش ماموران انتظامی  شهرستان شهریار، سارقی به نام “حامد- چ” فرزند محمد توسط کلانتری 18 باغستان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اضافه کرد: با آغاز تحقیقات فنی و تخصصی پلیس از سارق، وی به 40 فقره سرقت داخل خودرو در شهرهای منطقه باغستان اعتراف کرد.

سارق در بازجوئیهای پلیس گفت: با شکستن شیشه خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی بوده اموال با ارزش داخل خودرو از جمله” ضبط و پخش،وجوه نقد،کیف وسایر اقلام” را سرقت می کرده که در ادامه بازجویی پلیس، مالخری که اموال مسروقه را از متهم خریداری می کرده، مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ تقی بیگی اظهار داشت: با شناسائی مالخر و اخذ نیابت قضایی از سوی دادسرای شهرستان شهریار، ماموران پلیس آگاهی استان موفق به دستگیری مالخر به نام” محمد- ب” در نصیرآباد شدند و در انگشت نگاری از وی مشخص شد متهم دارای سوابق دستگیری به اتهام سرقت خودرو، نگهداری موادمخدر و سرقت وخرید اموال مسروقه بوده است.