کشف 4 تن محصولات آرایشی غیربهداشتی در بهارستان
کشف 4 تن محصولات آرایشی غیربهداشتی در بهارستان

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از کشف 4 تن و 600 کیلوگرم مواد اولیه محصولات بهداشتی و تعداد 3 هزار و 48 عدد کرم غیرمجاز غیربهداشتی در کارگاهی در شهرستان بهارستان خبر داد. جانشین فرمانده انتظام ویژه غرب استان تهران گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بهارستان در راستایی طرح ارتقای […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از کشف 4 تن و 600 کیلوگرم مواد اولیه محصولات بهداشتی و تعداد 3 هزار و 48 عدد کرم غیرمجاز غیربهداشتی در کارگاهی در شهرستان بهارستان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظام ویژه غرب استان تهران گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بهارستان در راستایی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پی کسب اخباری در خصوص توزیع لوازم‌ آرایشی غیرمجاز توسط فردی به نام «م ـ م» در شهرستان بهارستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی کارگاه تولید محصولات غیربهداشتی در آدران شدند.

گل‌زاری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وارد کارگاه شده و پس از دستگیری متهم موفق به کشف بیش از 4 تن و 600 کیلوگرم مواد اولیه تولید کرم و تعداد 3 هزار و 48 عدد کرم غیربهداشتی شدند.

وی در پایان متذکر شد: متهم بعد از دستگیری توسط مأموران پلیس امنیت عمومی در بازجویی‌های فنی پلیسی به توزیع لوازم آرایشی غیر مجاز اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.