کشف 310 حلقه لاستیک قاچاق در غرب استان تهران
کشف 310 حلقه لاستیک قاچاق در غرب استان تهران

شهریاریها : جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 310 حلقه لاستیک قاچاق خارجی از یک خاور، به ارزش620 میلیون ریال در شهریار خبر داد. سرهنگ افضل گلزاری در تشریح این خبر اظهار داشت: عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت زنی در محور سعید آباد شهریار […]

13901019165734_PhotoAشهریاریها : جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 310 حلقه لاستیک قاچاق خارجی از یک خاور، به ارزش620 میلیون ریال در شهریار خبر داد.

سرهنگ افضل گلزاری در تشریح این خبر اظهار داشت: عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت زنی در محور سعید آباد شهریار به یک دستگاه خودروی خاور که حامل بار لاستیک با مارک و سایز مختلف بود، مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: راننده خودرو که خود را (محمد – ه) ساکن شهر قدس معرفی کرد، هیچگونه مدارک گمرکی ارائه نکرد که خودرو به پارکینگ منتقل و راننده دستگیر شد.

این مسئول عنوان کرد: خودرو توقیفی طبق فاکتور فروش، حامل بار لاستیک به ارزش تقریبی 620 میلیون ریال به مارک های، رودستون، سوموتیمو، فاکن، کوموهو ویتنام و نکسن، ساخت کشور های چین، تایلند، کره و ویتنام بود.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و مکاتبات لازم با گمرک انجام گرفته و متهم تحویل مراجع قضایی شد.