کشف 25 کیلوگرم شیشه در اسلامشهر
کشف 25 کیلوگرم شیشه در اسلامشهر

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالهی هداوند گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به صورت شبکه‌ای در امر توزیع مواد روانگردان از نوع شیشه در شهرستان اسلامشهر فعال هستند موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالهی هداوند گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به صورت شبکه‌ای در امر توزیع مواد روانگردان از نوع شیشه در شهرستان اسلامشهر فعال هستند موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل فعالیت توزیع‌کنندگان مواد روانگردان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل، موفق به دستگیری دو نفر به نام‌های قهرمان ـ ع  و فرزاد ـ ع  شدند.

هداوند اظهار داشت: در بازرسی از محل فعالیت متهمان، 25 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه کشف شد.

گفتنی است؛ متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به همراه مواد روانگردان مکشوفه، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به نقش خانواده‌ها در جلوگیری از گرایش جوانان به موادمخدر و روانگردان، خاطرنشان کرد: شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی برای برخورد جدی با برهم‌زنندگان امنیت اجتماعی می‌باشد.