کشف 24 هزار کارتن لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان قدس
کشف 24 هزار کارتن لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان قدس

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قدس، حجت‌الله کرمی‌زند از دپوی 24 هزار کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از سوله‌های حاشیه این […]

شهریاریهاشهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قدس، حجت‌الله کرمی‌زند از دپوی 24 هزار کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از سوله‌های حاشیه این شهر، ماموران پلیس آگاهی مراتب را در دستور کار خود قرار داده و بلافاصله اکیپی به محل مورد نظر اعزام شد.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از محل تعداد 24 هزار کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که فاقد مجوز قانونی بوده کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به آگاهی دلالت داده شد. متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.