کشف 218 کیلوگرم موادمخدر در غرب استان تهران
کشف 218 کیلوگرم موادمخدر در غرب استان تهران

شهریاریها : به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی از دستگیری چهار قاچاقچی و از کشف 218 کیلو و 740 گرم انواع موادمخدر و توقیف سه دستگاه وسایط نقلیه سنگین و سبک خبر داد. وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با شناسایی و دستگیری چهار قاچاقچی، موفق به کشف 218 کیلو و […]

13901019165734_PhotoAشهریاریها : به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی از دستگیری چهار قاچاقچی و از کشف 218 کیلو و 740 گرم انواع موادمخدر و توقیف سه دستگاه وسایط نقلیه سنگین و سبک خبر داد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با شناسایی و دستگیری چهار قاچاقچی، موفق به کشف 218 کیلو و 740 گرم انواع موادمخدر و توقیف سه دستگاه وسایط نقلیه از قاچاقچیان شدند.

این مسئول با اشاره به دو عملیات مهم پلیس در سه روز گذشته ادامه داد: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت گسترده چند عنصر اصلی قاچاق موادمخدر، شناسایی، تعقیب و مراقبت و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس غرب استان تهران در ادامه با اشاره به، به دست آمدن سرنخ‌های تازه از فعالیت قاچاقچیان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عناصر اصلی قاچاق موادمخدر که قصد داشتند مقادیری موادمخدر را در سطحی وسیع از محور شهرستان قدس به شهریار منتقل کنند تحت کنترل و مراقبت پلیس قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در این راستا در عملیاتی ضربتی در جاده ورودی شهر قدس به شهریار، یک دستگاه خودروی 405 توقیف و در بازرسی از صندوق عقب آن، 190 کیلو و 640 گرم حشیش، 30 میلیون ریال وجه نقد کشف و دو قاچاقچی 30 و 34 ساله دستگیر و به پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل شدند.

به گفته اصلانی قاچاقچیان در بازجویی‌های پلیس، مسیر بارگیری خودرو و حمل موادمخدر را از بندرعباس، شیراز، قم، تهران و نهایتاً شهریار اعلام کردند.

وی در ادامه به عملیات دیگر پلیس در این ایام به کشف 28 کیلو و 100 گرم تریاک اشاره کرد و گفت: در ادامه مبارزه‌های مستمر پلیس با سوداگران مرگ، با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت دو قاچاقچی در محدوده شهریار، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با شناسایی قاچاقچیان و به دست آمدن اطلاعات جدید از انتقال موادمخدر به شهریار توسط یک دستگاه خودرو، با تعقیب و مراقبت‌های پلیس در عملیاتی ویژه، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، یک دستگاه خودروی تریلر را در ورودی شهریار توقیف کردند.

اصلانی گفت: با توقیف خودروی سنگین و همچنین یک دستگاه خودروی پراید از قاچاقچیان، در بازرسی از آنها، 28 کیلو و 100 گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی 30 ساله دستگیر و به پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل شدند.

گفتنی است قاچاقچیان در بازجویی‌های پلیس، مسیر بارگیری خودرو و حمل موادمخدر را از بندرعباس، اصفهان، کاشان و استان تهران اعلام داشته و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.