کشف 151 کیلوگرم تریاک و دستگیری 3 نفر قاچاقچی در شهریار
کشف 151 کیلوگرم تریاک و دستگیری 3 نفر قاچاقچی در شهریار

گروه اجتماعی شهریاریها : سردار محسن خان‌چرلی از کشف 151 کیلوگرم تریاک و دستگیری 3 نفر قاچاقچی در شهریار خبر داد. وی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت «ه-ک» اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در منزل مسکونی خود می‌کند، مأموران پلیس مبارزه […]

13921207000549_PhotoA

گروه اجتماعی شهریاریها : سردار محسن خان‌چرلی از کشف 151 کیلوگرم تریاک و دستگیری 3 نفر قاچاقچی در شهریار خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت «ه-ک» اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در منزل مسکونی خود می‌کند، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند روز اقدامات فنی و تخصصی پیرامون موضوع فوق و اطمینان از صحت موضوع و پس از هماهنگی با مقام قضایی به آدرس فوق اعزام شدند و سه نفر به هویت‌های «ه-ک»، «الف-ق» و «ش-ص» را دستگیر کردند.

خان‌چرلی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از منزل متهمان 151 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از داخل کمد دیواری اتاق‌خواب کشف کردند.

وی در پایان گفت: در این راستا یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد و قاچاقچیان به همراه مواد مکشوفه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.