کشف 118 دستگاه ماشین فتوکپی قاچاق در اسلامشهر
کشف 118 دستگاه ماشین فتوکپی قاچاق در اسلامشهر

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالله هداوند اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر با شناسایی انباری غیرمجاز، 118 دستگاه ماشین فتوکپی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال کشف شد. وی ادامه داد: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالله هداوند اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر با شناسایی انباری غیرمجاز، 118 دستگاه ماشین فتوکپی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال کشف شد.

وی ادامه داد: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در شهرستان اسلامشهر در داخل انباری تعداد زیادی دستگاه ماشین فتوکپی قاچاق را نگهداری می‌کنند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مسئول افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی انبار مورد نظر را اسلامشهر شناسایی و در یک عملیات پلیسی سه نفر به نام‌های «بابک ـ ج»، «اکبر ـ م» و «مجید ـ م» را دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: کارکنان اداره مبارزه با قاچاق این فرماندهی در بازرسی از انباری کالاهای قاچاق شده موفق به کشف 118 دستگاه ماشین فتوکپی به ارزش تقریبی 7 میلیارد ریال شدند.

گفتنی است متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.