کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران
کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران

شهریاریها : جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در این منطقه خبر داد.  به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ افضل گلزاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان در زمینه مبارزه قاطع و بی امان با قاچاق کالا و […]

انتظامیشهریاریها : جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در این منطقه خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ افضل گلزاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان در زمینه مبارزه قاطع و بی امان با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان قدس، در یک عملیات منسجم و مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت طرح پاکسازی را در شرکت های تولیدی اجرا کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی حین بازرسی و بازدید از این شرکتها موفق به کشف 51 دستگاه چرخ گوشت صنعتی و 575 بسته شکم بند لاغری فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرگ شدند.

سرهنگ گلزاری عنوان کرد: ارزش ریالی اجناس مکشوفه بالغ بر 10 میلیارد ریال بوده که جهت سیر مراحل قانونی، تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس شد.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به آثار سوء قاچاق بر اقتصاد کشور از عزم جدی پلیس غرب تهران در برخورد قاطع با این پدیده شوم خبر داد.