کشف ۵ خودروی سرقتی و ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان قدس
کشف ۵ خودروی سرقتی و ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان قدس

شهریاریها : فرماندهی انتظامی شهرستان قدس با اشاره به کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر هروئین، از کشف ۵ خودروی سرقتی در ۴۸ ساعت گذشته در شهر قدس خبر داد. سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وصول خبری مبنی بر […]

شهریاریها : فرماندهی انتظامی شهرستان قدس با اشاره به کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر هروئین، از کشف ۵ خودروی سرقتی در ۴۸ ساعت گذشته در شهر قدس خبر داد.

سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وصول خبری مبنی بر فعالیت گسترده یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه تهیه و فروش مواد مخدر در برخی مناطق شهرستان لذا بررسی موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و بهره‌گیری از اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، هنگامی‌که متهم قصد داشت محموله جدید را در بین خرده‌فروشان توزیع کنند، با هماهنگی مقام قضایی در داخل منزلش دستگیر و در بازرسی صورت گرفته مقدار سه کیلوگرم هروئین که به شکل ماهرانه‌ای در داخل یک فلاکس چای جاساز شده بود، کشف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان قدس بیان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته ضمن اعتراف به بزه انتسابی با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف ۵ خودروی سرقتی در شهرستان قدس

فلاحی گفت: به دنبال وصول خبری مبنی بر انتقال تعدادی خودروی سرقتی از تهران به شهرستان قدس به‌منظور اوراق کردن آن‌ها لذا بررسی دقیق موضوع در دستور کار دایره تجسس کلانتری ۱۲ قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های اطلاعاتی و اقدام ضرب العجلی عوامل انتظامی از داخل یک ضایعاتی دو دستگاه خودروی مزدا ۳ که سارقان قصد اوراق کردن آن را نیز داشتند کشف و سه نفر در این خصوص دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تأکید کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته سارقان ضمن معرفی دو نفر دیگر از همدستانشان تعداد سه دستگاه خودروی سرقتی دیگر را که در داخل یک انبار متروکه پنهان کرده بودند را تحویل دادند.

فلاحی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در کشف این اموال مسروقه خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده تماماً اعتیاد به مواد مخدر داشته و دارای سابقه هستند و پس از تشکیل پرونده قضایی و صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.