کشف ۵۰ لیتر مشروبات الکلی از یک قهوه‌خانه در فردیس
کشف ۵۰ لیتر مشروبات الکلی از یک قهوه‌خانه در فردیس

شهریاریها : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از کشف مقدار ۵۰ لیتر انواع مشروبات الکلی از یک قهوه خانه سنتی و پلمب آن خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری استان البرز، حسن جهانشاهلو از کشف مقدار ۵۰ لیتر انواع مشروبات الکلی از یک قهوه خانه سنتی در این شهرستان خبر […]

۲۲۸۰۴۸۴شهریاریها : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از کشف مقدار ۵۰ لیتر انواع مشروبات الکلی از یک قهوه خانه سنتی و پلمب آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری استان البرز، حسن جهانشاهلو از کشف مقدار ۵۰ لیتر انواع مشروبات الکلی از یک قهوه خانه سنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: گزارشی مبنی بر سرو مشروبات الکلی در یکی از قهوه خانه‌های سنتی در فردیس به دادستانی ارائه شد که با توجه به حساسیت موضوع که زمینه‌ساز انحراف جوانان است، شخصا در محل حضور پیدا کرده و دستور بازرسی از انبار این قهوه خانه صادر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده مقدار ۵۰ لیتر مشروبات الکلی کشف شد و همچنین مشخص شد که این قهوه‌خانه به محلی برای استعمال و عرضه مواد مخدر تبدیل شده بود که برای جلوگیری از آسیب‌های بعدی، دستور پلمب سریع مکان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به اینکه برای صاحب ابن قهوه‌خانه قرار بازداشت صادر شده نسبت به خانواده‌ها هشدار داد و تصریح کرد: خانواده‌ها رفت و آمد فرزندان خود به چنین مکان‌هایی که امکان آلودگی وجود دارد را رصد کنند؛ همچنین شهروندان در صورت چنین تخلفاتی مراتب را سریعا به مراجع انتظامی و قضایی گزارش دهند تا شاهد گرایش و اعتیاد جوانان به مشروبات الکلی و مواد مخدر نباشیم.