کشف ۳کیلو شیشه در اندیشه شهریار/ شناسایی۱۹ فقره سرقت در بهارستان
کشف ۳کیلو شیشه در اندیشه شهریار/ شناسایی۱۹ فقره سرقت در بهارستان

شهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری پنج توزیع کننده شیشه و کشف سه کیلوگرم شیشه در شهر اندیشه شهریار خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر اصلانی با اعلام این خبر با اشاره به عملیات پلیس در شهر اندیشه شهرستان شهریار و کشف شیشه اظهار داشت: در پی کسب خبری […]

مخدرشهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری پنج توزیع کننده شیشه و کشف سه کیلوگرم شیشه در شهر اندیشه شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر اصلانی با اعلام این خبر با اشاره به عملیات پلیس در شهر اندیشه شهرستان شهریار و کشف شیشه اظهار داشت: در پی کسب خبری در خصوص نگهداری و توزیع موادمخدر توسط افرادی در اندیشه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیق و بررسی های لازم و اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ویژه در بازرسی از منزل متهمان، دو کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه و پنج گرم تریاک کشف شد.

این مسئول عنوان کرد: در این عملیات پلیس، پنج توزیع کننده شیشه در شهرهای اندیشه، شهریار و تهران دستگیر شدند و یک دستگاه خودروی ماکسیما نوک مدادی و یک دستگاه خودروی تیبا سفید رنگ متعلق به متهمان توقیف شد.

تعقیب و گریز سارق مسلح و کشف ۱۹ فقره سرقت در بهارستان

فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری سارق مسلح با ۱۹ فقره سرقت خبر داد و اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و زور گیری در شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار،کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به سارق سابقه داری مظنون که پس از تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و پس از تعقیب و گریز موفق شدند در یک عملیات سارق را دستگیر کنند.

این مسئول یادآور شد: ماموران در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و چند تیر جنگی، کشف و متهم را جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ضمن اشاره به اینکه این متهم تحت تعقیب مراجع قضائی بوده، ادامه داد: این متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی بود ولی در تحقیقات تخصصی پلیس و رو به رو شدن با مستندات جمع آوری شده ماموران لب به بیان حقیقت گشوده و به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید اعتراف کرد.

کشف محموله ۱۵ هزار کیلویی برنج قاچاق در رباط کریم

جانشین فرمانده انتظامی رباط کریم از توقیف محموله ۱۵ هزار کیلویی برنج قاچاق خبر داد و اضافه کرد: مأموران گشت یگان امداد حین گشت زنی در محورهای اصلی در اتوبان “تهران-ساوه” به یک دستگاه خودروی سنگین مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.

سرهنگ روح الله رشیدی با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی خودرو را متوقف کرده و در بازرسی از قسمت بار آن موفق به کشف ۱۵ هزار کیلو برنج خارجی قاچاق شدند و متهم به نام “م-ی” پس از دستگیری جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

رشیدی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت برنج های قاچاق کشف شده را در یکی از استان های غربی کشور بارگیری کرده و قصد فروش آنها را به فروشگاه های عرضه کننده برنج را داشت که با هوشیاری مأموران موفق نشد و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.