کشف ۲ تن مواد افیونی طی یک ماه گذشته در غرب استان تهران
کشف ۲ تن مواد افیونی طی یک ماه گذشته در غرب استان تهران

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام ۱۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر در یک ماه گذشته و کشف ۲ تن انواع موادمخدر خبر داد.   به گزارش خبرنگار مهر سردار محسن خانچرلی عصر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، در یک […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام ۱۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر در یک ماه گذشته و کشف ۲ تن انواع موادمخدر خبر داد.  

به گزارش خبرنگار مهر سردار محسن خانچرلی عصر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، در یک ماه گذشته ۳۱ قاچاقچی ،توزیع کننده ،حمل کننده و نگهدارنده موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند .

خانچرلی بیان داشت: در این مدت ، یک  تن تریاک، ۸۷۴ کیلوگرم حشیش، ۲۵ کیلوگرم هروئین، و ۱۰۱ کیلوگرم سایر موادمخدر توسط ماموران انتظامی کشف شده است.

وی بر اجرای طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده به موادمخدر نیز تاکید کرد و گفت: پلیس بایستی بر اساس خواسته و نیاز شهروندان، اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده و همچنین کنترل و نظارت بر قاچاقچیان سابقه دار را نیز در اولویت کاری خود داشته باشد.

وی، ماموریت پلیس مبارزه با موادمخدر را ماموریتی سخت و دشوار برشمرد و افزود: همکاری شهروندان با پلیس و همچنین همراهی و هم پوشانی همه دستگاه ها و نهادهای دخیل در امر امنیت در این راه بسیار تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خاتمه، مبارزه بی امان با سوداگران مرگ را از اولویت های مهم و کاری پلیس این استان برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس استان و همچنین همکاری مردم با نیروی انتظامی، شاهد ادامه روند مطلوب در خصوص مبارزه با موادمخدر و دستگیری قاچاقچیان موادمخدر باشیم.